خواستار برخورد با مسئول منتشر کننده مطالب هتاکانه به امام حسین(ع) هستیم

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ضمن درخواست برخورد با مسئول منتشر کننده مطالب هتاکانه در فضای مجازی اعلام کرد: مانع وجود چنین تفکراتی در دانشگاه فرهنگیان و واحد معاونت پژوهشی شوید.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان درباره اظهارت هتا‌کانه معاون مدیرکل امور پژوهشی این دانشگاه به مراسم شیرخوارگان حسینی نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه فرهنگیان نوشت.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: اگر به انقلاب اسلامی با دقت و نگاهی ژرف نگریسته شود، به پیوند ناگسستنی آن با قیام عاشورا و عوامل زمینه‌ساز آن پی خواهیم برد؛ تا جایی که حضرت آقا در دیدار قشرهاى مختلف مردم می‌فرمایند: «آنچه که شما پیش از پیروزى انقلاب انجام دادید و رفتید، راه حسین (ع)؛ یعنى نترسیدن از خصم و تن دادن به مبارزه با دشمن مسلط بود.»

دانشجویان در نامه به رئیس دانشگاه فرهنگیان عنوان کردند: حال مجالس عزاداری برای این است که دست‌های ما را با حسین بن علی(ع) و اهداف آن بزرگوار نزدیکتر و آشناتر کند. با این وجود، معاون مدیرکل امور پژوهشی دانشگاه فرهنگیان متنی را در شبکه اجتماعی منتشر می‌کند که مایه تعجب و تاسف است.

در بخش دیگر این نامه بیان شده است: این فرد با اشاره به مراسم باشکوه شیرخوارگان حسینی(ع)، این مراسم را ظاهرسازی حکومت، برای به خواب بردن جامعه می‌داند. همچنین با غیرخردورز خواندن حکومت، آن را به بازی با احساسات و عواطف، برای پیشبرد اهداف سیاسی متهم می‌کنند!

در بخش پایانی این نامه آمده است: ابتدا باید به ایشان گفت، در موضوعی که سواد ندارید؛ اظهار نظر نکنید و با اعتقادات اسلامی و شیعی، بازی نکنید؛ همچنین امام حسین(ع) را دستمایه اغراض سیاسی‌تان قرار ندهید. سپس از جنابعالی که مدیری انقلابی و متعهد هستید، خواهشمندیم که با وجود چنین افرادی در دانشگاه فرهنگیان که مرکز ثقل اصلی آموزش و پرورش است، برخورد کنید و مانع وجود چنین تفکراتی در دانشگاه فرهنگیان و واحد معاونت پژوهشی شوید.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1027012

وب گردی

وب گردی