کلاهبرداری از طریق جمع آوری نذورات شهروندان

رییس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در خصوص جمع آوری نذورات در برخی سایتها و اقدام به کلاهبرداری توسط برخی افراد هشدار داد!

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،سرهنگ محسن محمودی رییس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در تشریح خبر گفت: یکی از روش های کلاهبرداران برای سرقت اطلاعات بانکی افراد در مناسبت هایی مانند ماه محرم ، ایجاد صفحات ، کانال ها و سایتهایی تحت عنوان جمع آوری نذورات شهروندان است .

سرهنگ محسن محمودی ادامه داد : در این سایت ها، کانال ها و پیج ها کلاهبرداران با هدایت افراد و کاربران به درگاه های جعلی پرداخت ، با وارد کردن اطلاعات حسابهای بانکی شان ، اقدام به سرقت اطلاعات بانکی و رمز کاربران می کنند و در فرصتی مناسب اقدام به خالی نمودن حساب کاربران می کند و یا برای گردش پولهای سرقتی از دیگران از آن سوء استفاده می کنند.

وی به کاربران توصیه کرد :پرداخت نذورات خود را از طریق سایتهای معتبر و اصلی سازمانها و نهادهای حمایتی پرداخت کنند.

رییس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی با معرفی سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir از کاربران درخواست کرد از مطالب آموزشی این سایت استفاده کرده و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه آن را از طریق لینک سامانه پاسخگویی به فوریت‌های سایبری، با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027023

وب گردی

وب گردی