فارغ التحصیل واحد یزد در جشنواره شرکت های تعاونی برتر استان تجلیل شد/ اشتغال‌زایی ۵۰۰ نفر در شرکت تعاونی سیرنگ یزد

مدیرعامل شرکت تعاونی سیرنگ یزد، شاه‌کلید ثروت‌سازی و اشتغالزایی ۲۵ ساله شرکت تولیدی نخ سیرنگ را تشریح کرد و گفت: در ابتدا با تعداد ۱۲ پرسنل تولیدی کار را شروع کردم و اکنون ۵۰۰ نفر به‌صورت مستقیم مشغول کار هستند.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، در راستای شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم کردن زمینه‌‎های گسترش، ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی، شب گذشته چهاردهمین جشنواره تجلیل از ۲۰ مدیر موفق شرکت تعاونی برتر استان یزد با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان ارشد استان یزد برگزار شد.

در این مراسم از حسین نصیریانی فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به عنوان مدیر جوان و موفق شرکت تعاونی تولیدی سیرنگ و به عنوان شرکت تعاونی‌‎ برتر استان تجلیل شد.

نصیریانی در این مراسم اظهار کرد: شرکت تعاونی تولیدی نخ سیرنگ با بهره‌گیری از مواد اولیه داخلی و خارجی به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های نساجی خاورمیانه به‌شمار می رود.

مدیرعامل شرکت تعاونی سیرنگ یزد اضافه کرد: شرکت تعاونی تولیدی سیرنگ از سال ۱۳۷۳ با هدف تولید انواع نخ‌های پلی پروپیلن با ظرفیت تولید ۴۰ تن در سال و در ابتدا با تعداد ۱۲ پرسنل تولیدی و در زمینی به مساحت ۷۰ هزار متر مربع فعالیت خود را آغاز کرد.

نصیریان گفت: خطوط تولید شرکت تعاونی تولیدی نخ سیرنگ با بهره‌گیری از مواد اولیه داخلی و خارجی قابلیت تولید انواع نخ‌های پلی‌استر از قبیل POY, FDY , DTY , BCF , TFO , LYCRA و دوک مقوایی در مشخصات و رنگ‌های مختلف را دارد.

وی خاطرنشان کرد: هدف مهم شرکت در راستای حمایت از اشتغال جوانان نخبه فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های استان یزد و بهبود وضعیت معیشتی اهالی شهرستان‌های یزد، اشکذر و سایر شهرهای اطراف بوده که با افزایش تولید طی سالیان اخیر با تعداد ۵۰۰ پرسنل شاغل مستقیم، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم و ظرفیت تولید ۴۸ هزار تن انواع نخ در سال به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های نساجی خاورمیانه به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1027025

وب گردی

وب گردی