ایجاد رشته هوش مصنوعی در علوم پزشکی/ ۵ رشته بازنگری می‌شوند

شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی با تأسیس رشته هوش مصنوعی در علوم پزشکی، در مقطع دکتری تخصصی موافقت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، براساس مصوبات هفتادوسومین جلسه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی، در این دوره از شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی ضرورت دوره MBA «لیدرشیپ و مدیریت در آموزش پزشکی» و ضرورت تأسیس رشته «هوش مصنوعی در علوم پزشکی» در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) مورد موافقت قرار گرفت.

در این جلسه با برنامه آموزشی جدید رشته «تکنولوژی آموزشی در علوم پزشکی» در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) موافقت شد. همچنین اعضای شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی در هفتادوسومین جلسه به تغییر نام و بازنگری برنامه آموزشی دو رشته رأی دادند.

براساس مصوبه این جلسه، رشته «رفاه اجتماعی» در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته به «سلامت و رفاه اجتماعی» و رشته «برنامه‌ریزی یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی» در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته به «یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی» تغییر نام داد.

همچنین تغییر نام برنامه آموزشی رشته «برنامه‌ریزی یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی» در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) به «یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی» مورد موافقت قرار گرفت.

بر اساس مصوبه هفتادوسومین جلسه شورای عالی برنامه‌‌ریزی علوم پزشکی، برنامه آموزشی رشته‌های «فناوری اطلاعات سلامت»، «پرستاری مراقبت‌های ویژه»، «فارماکوگنوزی»، «شنوایی شناسی» و «کاردرمانی» بازنگری می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027064

وب گردی

وب گردی