همایش گام دوم انقلاب و رسالت دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای برگزار می‌شود

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از برگزاری همایش علمی گام دوم انقلاب و رسالت این دانشگاه در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، همایش علمی گام دوم انقلاب و رسالت دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای در سال جاری برگزار می‌شود. این همایش در دو بخش «استادان و کارکنان» و «دانشجویان و دانش‌آموختگان» دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای با مشارکت دانشکده‌ها و آموزشکده‌های تابعه دانشگاه و برخی نهادها و مؤسسات علمی پژوهشی برگزار می‌شود.

مبانی فکری مقام معظم رهبری در بیانیه دوم گام دوم انقلاب و رسالت دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، آینده جمهوری اسلامی در هندسه گام دوم انقلاب و رسالت دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، دستاوردهای انقلاب اسلامی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب و رسالت دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، چالش‌ها و فرصت‌های جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب و رسالت دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، جوانان و دانشگاهیان تراز جمهوری اسلامی بر مبنای گام دوم انقلاب و رسالت دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، پنح محور اصلی این همایش هستند.

بنابراین گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند آثار علمی و پژوهشی و مقالات خود را تا آخر مهرماه ۹۸ از طریق پست الکترونیکی به دبیرخانه همایش واقع در سازمان مرکزی دانشگاه ارسال کنند. زمان برگزاری همایش در آذرماه ۹۸ پیش‌بینی شده است که کیفیت برگزاری آن متناسب با آثار و مقالات ارسالی و داوری شده، طراحی و اجرا خواهد شد.

رضا مهدی، هدف از برگزاری این همایش را هم‌اندیشی، تولید فکر و خلق دانش برای طراحی و راهبرد کلان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای در گام دوم انقلاب اسلامی دانست و اظهار امیدواری کرد با مشارکت همه استادان، کارکنان، دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، زمینه مناسبی برای طراحی و تنظیم رسالت و مأموریت کلیدی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای در افق پیش رو فراهم شده و دانشگاه متناسب با نیازهای جامعه اسلامی-ایرانی در گام دوم انقلاب به حرکت خود استمرار بخشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027071

وب گردی

وب گردی