توزیع 750 هزار کیلو  چای وارداتی با ارز دولتی در ایام محرم و صفر

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از توزیع 750 تن چای وارداتی با ارز دولتی در ایام محرم و صفر خبر داد.

به گزارش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گروه اقتصادی ایسکانیوز و به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس تابش با اشاره به توزیع بخشی از چای وارداتی با ارز دولتی در طرح «محرم و صفر» گفت: در هفته‌های گذشته چندین جلسه با شرکت‌های واردکننده چای داشتیم و با توجه به اسناد چای وارداتی با ارز رسمی، گزارش کاملی از این بررسی‌ها را به ستاد تنظیم بازار اعلام کردیم.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان افزود: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده، 750 تن چای وارداتی با ارز دولتی شناسایی شد که از این میزان چای برای طرح محرم و صفر و تامین چای مورد نیاز در این طرح تخصیص یافت.

تابش با بیان اینکه 70 شرکتی که چای با نرخ ارز 4200 تومانی به کشور وارد کرده‌اند احصا شده‌اند، از مشخص شدن میزان دقیق موجودی چای وارداتی با ارز دولتی و تعیین شبکه توزیع خاص برای عرضه این چای خبر داد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کد خبر: 1027107

وب گردی

وب گردی