آخرین فرصت ثبت آثار در جشنواره بین المللی فارابی اعلام شد

پانزدهم مهرماه دریافت آثار یازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی؛ ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی به پایان می رسد و این فرصت تمدید نمی شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تمامی پژوهشـگران حوزه علـوم‌انسـانی و اسـلامی، دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی و ناشران تنها تا پایان روز دوشنبه پانزدهم مهر ماه ۱۳۹۸ برای ثبت آثار در سامانه یازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی؛ فرصت داشته و این فرصت تمدید نخواهد شد.

بنابراین مخاطبان این جشنواره می توانند آثار خود را شامل «کتاب پژوهشی»، «گـزارش نهایی پژوهش» «رساله دکتری» و «پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد» که در سه سال گذشته (از ابتدای فروردین ۱۳۹۵ تا پایان اسفند ۱۳۹۷) انجام شده است، را در سایت جشنواره ثبت کنند.

آثار علمی در این جشنواره در پانزده گروه علمی «اخلاق، ادیان و عرفان»، «تاریخ، جغرافیا و باستان‌­شناسی»، «حقوق»، «زبان، ادبیات و زبان­‌شناسی»، «علوم اجتماعی و علوم ارتباطات»، «علوم اقتصادی، مدیریت و علوم مالی»، «علوم تربیتی، روانشناسی و علوم ورزشی»، «علوم سیاسی، روابط بین‌الملل و مطالعات منطقه‌ای»، «علوم قرآنی، تفسیر و حدیث»، «فقه و اصول»، «فلسفه، منطق و کلام»، «فناوری اطلاعات، اطلاع‌­رسانی و کتابداری»، «مطالعات انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)»، «مطالعات هنر و زیبایی­‌شناسی» و «مطالعات میان رشته ‌ای» دریافت می‌شوند.

بخش بین‌الملل جشنواره نیز آثار مربوط به حوزه ایران‌شناسی و اسلام‌شناسی را دریافت می‌کند. جشنواره بین‌المللی فارابی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کمیسیون ملی یونسکو، آیسسکو، بنیاد ملی نخبگان و پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هر ساله برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027175

وب گردی

وب گردی