قاب خنک کننده آیفون معرفی شد!

اندکی پس از معرفی مدل های مختلف آیفون 11 ، Razer Arctech که یک قاب خنک کننده برای این سری است نیز معرفی شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، Razer که سال ها تولید کننده لوازم جانبی با کیفیت بالا برای گیمرها بود، به تازگی بر روی تولید گوشی مخصوص بازی خود تمرکز کرده است. البته این بدان معنا نیست که Razer از اپل و گوگل که میلیون ها کاربر دارد ، غافل شود.

اندکی پس از معرفی مدل های مختلف آیفون 11 ، Razer Arctech نیز معرفی شد. Arctech که اولین قابی است که تاکنون توسط Razer برای آیفون عرضه شده، فقط برای محافظت از تلفن نیست.

ویژگی های Razer Arctech – قاب خنک کننده آیفون

این قاب با قابلیت هدایت گرما به بیرون از طریق سوراخ های تعبیه شده بر روی آستر میکروفیبر آن، تکنولوژی Thermaphene را نیز در خود جای داده است. این قاب در تست های مستقل نسبت به سایر قاب ها توانسته آیفون را 6 درجه خنک تر نگه دارد.

فناوری Thermafhene استفاده شده توسط Razer یک ماده ضد گرما است. با این حال ، این تنها یکی از سه لایه بکار برده شده است. لایه دوم متشکل از یک ماده میکرو فیبر نرم است ، در حالی که لایه آخر متشکل از یک ماده پلی کربنات سوراخ شده است که از تلفن محافظت می کند و گرما را به بیرون هدایت می کند.

این قاب دارای دو نسخه Slim و Pro است. نسخه Pro علاوه بر قابلیت خنک کنندگی از گوشی در برابر سقوط از ارتفاع 10 متری محافظت می کند.

شرکت اعلام کرده Razer Arctech برای تمام گوشی های سری آیفون 11 قابل استفاده است و نسخه Slim آن 30 دلار و Pro 40 دلار قیمت دارد. هر دو نسخه از امروز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027177

وب گردی

وب گردی