نتایج پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

راهنما پذیرفته شدگان ممتاز رتبه اول کارشناسی شرکت کننده درانتخاب رشته کارشناسی ارشددانشگاه آزاد اسلامی و پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) گروه غیر پزشکی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، متقاضیانی که در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 پذیرفته شده‌اند، می‌توانند بـا مراجعــه بــه ســایت مرکــز ســنجش و پــذیرش دانشــگاه آزاد اسلامی از نتیجه آن مطلع شوند.

پرونده کلیه پذیرفته‌شدگان برای احراز صلاحیت‌های عمومی تحت بررسی اسـت و نتیجـه آن متعاقبـاً از طـرف دفتـر گـزینش صلاحیتهای عمومی سازمان مرکزی دانشـگاه بـه اطـلاع محل‌های دانشگاهی خواهد رسید.

سنوات تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته به ویـژه برای مشمولین، 3 سال است و به هیچوجه قابل افزایش نیست. مشـمولان خـدمت وظیفـه عمـومی لازم اسـت براسـاس مقرراتی که از سـوی سـازمان وظیفـه عمـومی اعـلام شده و همچنین مندرجات دفترچه راهنمای دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 سازمان سنجش آموزش کشور ضوابط مربوطه را رعایت و وظایف محوله را به موقع انجام داده باشند. گفتنیست دانشگاه در قبال عدم رعایت آن مسئولیتی نـدارد.

با توجه به اعلام اداره کل امـور اتبـاع و مهـاجران خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت‌نام اتبـاع خـارجی مقـیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت‌های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت است.

پذیرفته‌شدگان نهایی کلیه رشته‌ها لازم اسـت شخصـاً در 23 و 24 شهریورماه 98 بـا در دسـت داشتن مدارک لازم جهت ثبت‌نام به واحدهای ذیربط که نشـانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پـذیرش دانشـگاه و ســـامانه دانشـــگاه آزاد اسلامی درج شده است، مراجعه کنند.
عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز و ساعت مقرر بـه منزلـه انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

پذیرفتــه‌شــدگان واحــدهای علــوم و تحقیقــات، تهران مرکزی، تهران‌ جنوب، تهران شمال، تهران شرق، پزشکی تهران، الکترونیکی،خوراسگان، شهرری، سنندج، نجف‌آبـاد ، تبریـز، کـرج ،قم، قزوین، پرند، بروجرد ، شیراز و اراک جهت اطلاع از چگونگی و زمان ثبت‌نام لازم است به آدرس سایت آن واحدها مراجعه کنند.

مدارک لازم برای ثبت‌نام در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسـته شامل اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صـادره از دانشـگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه‌های معتبر داخل و خارج کشور که مـورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمـان و آموزش پزشکی، ریز نمرات دوره کارشناسـی بـا قید معدل است.

پذیرفته‌شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) خود نباشند باید اصل گواهی تأییـد شـده دال بر فراغت از تحصیل را که توسط دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، به همراه ریز نمرات تأیید شده ارائه کنند.
فارغ‌التحصیلان مشمول دوره کارشناسـی کـه بـا ارائـه گواهی تأیید شده از محل تحصیل دوره مذکور ثبت‌نام می‌کنند ، علاوه بر گواهی و ریز نمرات مذکور بایسـتی تصـویر بـرگ لغـو معافیت تحصیلی دوره کارشناسی را ارائه کنند.

چنانچه دوره مذکور را در مدتی بیش از شش سال از بدو ورود بـه اتمـام رسانده‌اند بایستی تصویر مجوز افزایش سنوات بدون ذکر غیبت را برای مدتی که مازاد بر شش سال تحصیل کرده‌اند، ارائه کنند.

داوطلبان باید اصل شناسنامه و دو برگ فتوکپی خوانا از تمـام صـفحات، اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، شش قطعه عکس 4×3، مدرک وضـعیت خـدمت وظیفـه عمـومی بـرادران را ارائه کنند.

تکمیل و ارائه سایر فرم‌هـای ثبـت نـام کـه توسـط واحـد دانشگاهی در اختیار پذیرفته‌شدگان قرار داده می‌شود.

میزان شهریه ، هزینه خدمات آموزشی وحق بیمه دانشـجوی دوره کارشناسی ارشدناپیوسته


شهریه پذیرفته شدگان از دو بخش شـهریه پایـه (ثابـت ) و متغیر تشکیل شـده کـه در هـر نیمسـال تحصـیلی از دانشـجویان دریافت می‌شود. علاوه بر دو مـورد مـذکور دانشـجویان در بـدو ورود به دانشگاه و فقط در نیمسال اول باید مبلـغ 1500000 ریـال به عنوان هزینه خدمات آموزشی، به شماره حساب جـاری اعلامـی از سوی محل دانشگاهی قبولی واریز کنند.
حق بیمه حوادث دانشجویی مبلغ 31500 ریال است که هر پذیرفته شده باید آن را به حسابی جاری اعلامی از سوی محـل دانشگاهی قبولی واریز کنند.
پذیرفته‌شدگان واحدها و مراکز بین المللی و بـرون مرزی توجه داشته باشند که (مطابق آئیننامه نقل و انتقـالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) مجوز انتقال، میهمـانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آنها داده نخواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027181

وب گردی

وب گردی