یک بروزرسانی مهم برای Xperia 1

سونی بروزرسانی Xperia 1 را برای رفع برخی مشکلات این گوشی منتشر کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اگر چه سونی سهم خود در بازار گوشی های هوشمند را به میزان قابل توجهی از دست داده با این وجود بروزرسانی گوشی های جدید و قدیمی خود را به تاخیر نمی اندازد. علیرغم انتظارها برای معرفی Xperia 2 در نمایشگاه IFA 2019 این کار صورت نگرفت در عوض بروزرسانی Sony Xperia 1 منتشر شد.

سونی اکسپریا 1 با بروزرسانی جدید قدرتمند تر می شود!

علاقمندان به سونی منتظر انتشار اطلاعاتی از گوشی پرچمدار جدید این شرکت یعنی Xperia 2 بودند ولی به جای آن بروزرسانی Xperia 1 منتشر شد. حتی اگر سونی یکی از کم سر و صداترین مارک های موجود در بازار تلفن های هوشمند باشد ، به بروزرسانی های نرم افزارهای خود اهمیت می دهد.

در بروزرسانی جدید شماره 55.0.A.6.56 مشکلات دوربین اصلاح شده است. همچنین راه حلی برای مشکل کم کیفیت بودن تصویر پس از تصویربرداری با دوربین ارائه شده است. با این بروزرسانی حتی در هنگام بزرگنمایی (زوم) تصاویر می توانید عکس های با کیفیا و واضح تری بگیرید.

علاوه بر این ، تثبیت اتصال بلوتوث و بهبود مدیریت مصرفی انرژی نیز از ویژگی های مهم بروزرسانی جدید است.

از آنجایی که این دستگاه، گوشی پرچمدار سونی بود ، انتظار می رفت عملکرد دوربین بهتری داشته باشد اما به نظر می رسد با بروزرسانی جدید به دستگاهی تبدیل می شود که تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد. مشخص نیست چه زمانی اکسپریا 2 معرفی خواهد شد اما پیش بینی می شود این کار بزودی صورت بپذیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027192

وب گردی

وب گردی