زمان ثبت نام پذیرفته‌‌‌‌‌‌شدگان دوره‌‌‌‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه فنی وحرفه‌‌‌ای اعلام شد

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام شد، کلاس ها از ۳۰ شهریور آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام شد.

براساس اعلام این دانشگاه، پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ناپیوسته در روزهای دوشنبه ۲۵ شهریور ۹۸ و سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ و پذیرفته شدگان دوره کاردانی در روزهای شنبه ۳۰ شهریور ۹۸ و یک شنبه ۳۱ شهریور ۹۸ ضمن مراجعه به سایت دانشکده / آموزشکده محل قبولی خود، با به همراه داشتن مدارک لازم و صرفاً در تاریخ های مقرر، جهت ثبت نام مراجعه کنند.

شروع کلاس دانشجویان جدیدالورود دوره کارشناسی ناپیوسته روز شنبه مورخ ۳۰ شهریور ۹۸ و دوره کاردانی، روز دوشنبه یک مهر ۹۸ خواهد بود.

گفتنی است، دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان تنها دانشگاه متولی آموزش عالی فنی و حرفه ای در کشور، از سال 1390 با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کار خود را آغاز نموده است. دانشکده و آموزشکده های فنی و حرفه ای به عنوان واحدهای زیرمجموعه این دانشگاه، سابقه ی بیش از چهل سال فعالیت آموزشی داشته و از اولین مراکز آموزش عالی کشور هستند که در تداوم مسیر تحصیلی دوره متوسطه فنی و حرفه ای (هنرستان های فنی، کشاورزی، حرفه ای، تربیت بدنی) فعالیت داشته اند اما تأسیس این دانشگاه و تفکیک آن از وزارت آموزش و پرورش به سال 90 بر می گردد.

این دانشگاه به صورت تفکیک جنسیتی اقدام به آموزش دانشجو می کند. این مراکز در قالب 173 دانشکده و آموزشکده فنی و حرفه‌ای در استان های مختلف کشور پراکنده اند که از این تعداد 118 مرکز متعلق به پسران و 52 مرکز مربوط به دختران است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027196

وب گردی

وب گردی