پیشنهاد جالب مایکروسافت به کاربران آیفون

مایکروسافت برای برای جلب نظر کاربران گوشی های هوشمند به فروشگاه های خود یک کمپین تبلیغاتی راه انداخته است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مایکروسافت بعد از اینکه سیستم عامل ویندوز فون به سرعت تسلط خود را در بازار تلفن های هوشمند از دست داد، اقدامات بسیاری انجام داده است تا بتواند به حالت اولیه خود بازگردد. این شرکت با تولید تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید ، این بار سعی دارد تا نظر کاربران اپل را تغییر دهد.

مایکروسافت به کاربران آیفون پیشنهاد تعویض گوشی هایشان با گوشی اندوریدی داد

با شروع یک کمپین تبلیغاتی مایکروسافت به کاربران آیفون پیشنهاد تخفیف 650 دلاری برای تعویض گوشی هایشان با گوشی های «Galaxy Note 10 » و «+Galaxy Note 10» داد و از علاقمندان خواست برای دریافت اطالاعات بیشتر به فروشگاه های این شرکت مراجعه کنند. تخفیف ارائه شده بسته به مدل آیفون متفاوت است و مایکروسافت عقیده دارد گوشی های پرچمدار سامسونگ می توانند کاربران آیفون را وسوسه کنند.

برنامه تعویض مایکروسافت برای دارندگان Iphone X, XR, XS, XS Max بسته به مدل گوشی می تواند تا 650 دلار تخفیف را شامل شود. اگر آیفون 8 دارید ، این تخفیف 450 دلار است. این برنامه تعویض گوشی تنها شامل کاربران آیفون نمی شود بلکه شامل گوشی های اندرویدی نیز میشود.

صاحبان گوشی های سامسونگ مدل Galaxy S10, Note 9 و همچنین Google Pixel 3 نیز می توانند از این برنامه بهره مند شوند. گوشی های نسل جدید اندرویدی تخفیف 650 دلاری و گوشی های قدیمی تر مانند Samsung Galaxy S9, Note 8 و Pixel 2 از تخفیف 450 دلاری بهرمند می شوند.

برای استفاده از این پیشنهاد ، شما باید تا 22 سپتامبر از فروشگاه مایکروسافت بازدید کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027205

وب گردی

وب گردی