620 کاراته کا در مسابقات قهرمانی کشور به رقابت پرداختند

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: ۶2۰ کاراته کا در مسابقات کاراته قهرمانی کشور بانوان به میزبانی این واحد دانشگاهی در حال رقابت هستند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد همدان، ابوالفضل یدالهی اصلان معاون فرهنگی و دانشجویی واحد همدان در خصوص برگزاری رقابت های قهرمانی کشور که در سالن چندمنظوره امام علی (ع) این واحد دانشگاهی برگزار می شود، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کاراته کشور سبک شوتوکان (WJKA) در بخش بانوان، با حضور 16 تیم از سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، ۶2۰ کاراته کا در قالب تیم های تهران، همدان، سمنان، گیلان، خوزستان، خراسان رضوی، البرز، هرمزگان، کرمان، فارس، لرستان ، قزوین، زنجان، اراک، مازندران و قم با یکدیگر به رقابت می پردازند و 40 داور و 4 سرداور بر رقابت ورزشکاران نظارت می نمایند.

یدالهی اصلان با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سه بخش کاتا انفرادی، کاتا تیمی و کومیته انفرادی برگزار می شود تشریح کرد: رده های سنی مختلف بانوان اعم از خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رده های مختلف کمربندی با یکدیگر جدال می کنند و در پایان بر حسب تعداد مقام های کسب شده، قهرمان تیمی مسابقات تعیین می شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با اشاره به سالن های مطلوب ورزشی و امکانات وسیع رفاهی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان، تاکید کرد: این واحد دانشگاهی به روال همیشگی خود، برگزاری چنین مسابقاتی را در تمامی رده ها اعم از بین المللی، کشوری و استانی، در بالاترین سطح ممکن انجام می دهد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1027257

وب گردی

وب گردی