طرح تکریم ارباب‌رجوع از راه دور اقبال به دانشگاه را افزایش می‌دهد

مدیر روابط عمومی واحد دامغان، طرح تکریم ارباب‌رجوع از راه دور را عامل ارتقا خدمت و افزایش اقبال به دانشگاه معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از دامغان، سیدرضا جزء مومنی، توسعه مرزهای خدمت را از مهم‌ترین ضرورت‌های کار در دانشگاه معرفی کرد و گفت: نوع و کیفیت شکلی و محتوایی خدمت در دانشگاه بنا به ساختار دانش‌محور و حضور دانشجویان آکاه و استادان مجرب و همکاران دانشگاهی باید کریمانه‌تر و با بیشترین سطح انطباق با منشور خدمت‌رسانی در قالب حقوق شهروندی در سازمان‌ها و نهادها، همراه باشد.

جزء مومنی از طرح تکریم ارباب‌رجوع از راه دور گفت و اظهار کرد: سرپرست واحد دامغان، تاکید کرد که باید دامنه خدمت به شکلی طراحی شود تا ارباب‌رجوع با رضایت کامل محیط دانشگاه را ترک کند بنابراین در هیات رییسه، تصویب شد تا میز خدمت در دسترس مراجعین باشد و ارباب‌رجوع بدون دغدغه در محل ورودی دانشگاه، مشکلات خود را مطرح کند و در صورت نیاز با راهنمایی مشاوران و کارشناسان، نشانی جایگاه خدمت را با اخذ کروکی دریافت کرده و با کمترین اتلاف وقت پاسخ خود را دریافت کند.

مدیر روابط عمومی واحد دامغان، یادآور شد: بسیاری از امور دانشگاهی می‌تواند با تماس تلفنی، کارگشایی شود و نیازی به حضور در دانشگاه نیست بنابراین با تاکید سرپرست واحد دامغان و با جلب رضایت همکاران، شماره تماس خصوصی(همراه) 43 نفر از معاونان، مدیران آموزشی، مدیران ستادی، کارشناسان و مسئولان واحد در قالب اطلاعیه‌ی طرح تکریم از راه دور در فضای مجازی، وب پرتال واحد و رسانه‌های خبری قرار گرفت تا عموم دانشجویان و دانش‌آموختگان از سراسر ایران این امکان را داشته باشند که جواب پرسش‌های خود را بدون واسطه و معطلی دریافت کنند.

جزء مومنی از ستاد هدایت تحصیلی در سال جاری نیز گفت و خاطرنشان کرد: جدا از کاهش ضریب جمعیت داوطلبان حضور در دانشگاه و توسعه ناهمگن موسسات آموزشی، واحد دامغان بنا به تاکیدات سازمانی در معرفی توانمندی‌های دانشگاه، تلاش کرد منطبق با آیین‌نامه، فضای خاص و در دسترسی را در مرکز شهر تهیه کند و با حضور کارشناسان، ضمن راهنمایی و مشاوره، بخشی از توانایی علمی و پژوهشی را با حضور استادان و متخصصان، همراه با دانشجویان مستعد و دانش‌آموختگان موفق، معرفی کند.

مدیر روابط عمومی واحد دامغان، کیفیت تبلیغات محیطی را وابسته به واقعیت‌ها در ظرفیت خدمت‌رسانی معرفی کرد و افزود: واحد دامغان در سه پایگاه اطلاع‌رسانی در قالب ستاد هدایت تحصیلی، توانست وظیفه مشاوره و راهنمایی را به خوبی عملیاتی و با مشاوره و ثبت‌نام رایگان، وظیفه ساختاری روابط عمومی را معرفی کند و از آن مهم‌تر، اراده کرد تا مردم شهر و استان را با بخشی از توانایی‌های بعضا انحصاری در نیروی علمی و رشته‌گرایش‌های خاص، آشنا کند و از عموم مردم دعوت کرد تا در محیط دانشگاه حاضر شوند و از پتانسیل‌های واحد دامغان بویژه در بخش تجهیزاتی، فضای آموزشی و پژوهشی، خدمات رفاهی و زمینه‌های رشد مهارتی که برای نخستین سال در این واحد رونمایی شده است، دیدن کنند.

به گزارش ایسکانیوز، اداره روابط عمومی واحد دامغان تا کنون بیش از 50 اطلاعیه با مفاهیم مربوط به داشته‌ها و ظرفیت‌های این واحد در تمام زمینه‌ها صادر کرده و اعتقاد دارد با دعوت از شهروندان، کماکان به عنوان اولین موسسه آموزش عالی در دامغان، می‌تواند کانون خدمت و عامل تعالی دانش و تخصص باشد.

این واحد دانشگاهی با 6 دانشکده مصوب و با بیش از 100 رشته‌گرایش تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای داروسازی و 22 رشته در مقطع دکتری تخصصی، همچنان به عنوان یکی از دانشگاه‌های مستعد و کارآفرین با افتخار پذیرای دانشجویان خواهد بود.

کد خبر: 1027331

وب گردی

وب گردی