دستگیری ۷۵ قاچاقچی و کشف دو محموله بزرگ قاچاق لوازم خانگی

فرمانده انتظامی پایتخت از کشف دو محموله بزرگ قاچاق لوازم خانگی خبر داد که با شگرد حواله‌های جعلی و کم اظهاری توانسته بودند این اجناس را در دو نقطه مرکزی و جنوب تهران تخلیه کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در نشست خبری با اصحاب رسانه به کشفیات پلیس امنیت اقتصادی پایتخت اشاره کرد و گفت: همکاران بنده در معاونت مبارزه با قاچاق پلیس امنیت اخلاقی اقتصادی طی ۱۰ روز گذشته توانستند دو محموله بزرگ قاچاق کالا را کشف و ضبط کنند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: این دو محموله بزرگ در دو نقطه مرکزی و جنوب تهران تخلیه شده بودند؛ یکی از محموله‌ها ۷۰ دستگاه کامیون شامل انواع و اقسام لوازم خانگی خارجی ساخت چین کره آلمان و ایتالیا بوده است.

در این عملیات بالغ بر ۷۰ نفر دستگیر شده و بیش از ۲۰ هزار انواع و اقسام لوازم خارجی به ارزش ریالی ۲۵۰ میلیارد تومان کشف شد

وی گفت: در این عملیات بالغ بر ۷۰ نفر دستگیر شده و بیش از ۲۰ هزار انواع و اقسام لوازم خارجی به ارزش ریالی ۲۵۰ میلیارد تومان کشف شد.

سردار رحیمی ادامه داد: محموله دوم که در جنوب تهران و در منطقه شورآباد بود شامل ۲۵ کامیون انواع و اقسام لوازم خانگی بود که با تعرفه ۴ درصدی وارد شده و با سود بالای ۴۰ درصد فروخته می شد که 5 نفر نیز در این باره دستگیر شدند؛ ارزش ریالی این محموله بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان است.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1027337

وب گردی

وب گردی