ترویج فناوری فضایی براساس ظرفیت‌های استانی/ توانمندسازی دانشگاه‌ها

رئیس سازمان فضایی ایران از ترویج فناوری فضایی و توسعه خدمات آن بر اساس اولویت‌ها و ظرفیت‌های هر استان خبر داد و گفت: پیگیر توانمندسازی دانشگاه‌ها و کسب و کارهای فضاپایه در هر استان هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مرتضی براری با اشاره به برگزاری چهارمین سفر استانی‌ به استان لرستان در صحفه اینستاگرامش گفت: در جلسه شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان، در خصوص ارتقاء پایداری شبکه ارتباطی این استان در مواقع بحران با استفاده از ارتباطات ماهواره‌ای بحث و بررسی شد که با تشکیل کمیته تخصصی مشترک این مباحث اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به نشستی که با رئیس دانشگاه لرستان و شرکت‌های دانش‌بنیان داشت، افزود: مسیر توسعه خدمات فناوری فضایی و کسب و کارهای فضاپایه و توانمندسازی دانشگاه‌ها را ترسیم کرده و پیگیر اقدامات اجرایی آن هستیم.

رئیس سازمان فضایی ایران، ترویج فناوری فضایی و توسعه خدمات آن بر اساس اولویت‌ها و ظرفیت‌های هر استان و افزایش اشتغالزایی و ارتقاء مدیریت بهینه استان‌ها را از به عنوان مهمترین اهدافی عنوان کرد و گفت: به دنبال این هدف هستیم و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027347

وب گردی

وب گردی