انتصاب رئیس مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، رئیس مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی این استان را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، یاسر رستمیان دانشیار گروه مکانیک واحد ساری صبح امروز با حکم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به عنوان رییس مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران منصوب شد.

در این حکم آمده است: «احتراما با توجه به مراتب تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران منصوب می شوید. امید است به فضل الهی وبا استفاده شایسته از توانمندی سرمایه های انسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان در انجام امور محوله موفق و موید باشید».

گفتنی است، رستمیان پیش از این به عنوان نائب رییس آموزش نظام مهندسی استان، رییس شورای عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و دارای ۳۵ مقاله در مجلات معتبر ISI و ۱۵ مقاله در مجلات علمی و پژوهشی و ۱۳ مقاله کفرانسی،انجام ۵ طرح پژوهشی خاتمه یافته، ثبت یک اختراع، داوری و مشاوره در ۵۰ پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری، کسب عنوان پژوهشگر برتر استان مازندران و واحد ساری، عضوستاد نانو، عضو هیات تحریریه ۳مجله بین المللی در زمینه مکانیک از دیگر سوابق علمی و پژوهشی را در کارنامه خود داراست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027412

وب گردی

وب گردی