مدیر کل توسعه آموزش و پژوهش معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد استان آذربایجان شرقی منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در حکمی مدیر کل توسعه آموزش و پژوهش معاونت علوم پزشکی استان را منصوب کرد

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از تبریز، عزیز جوانپور رئیس واحد تبریز با صدور حکمی مریم اردیبهشتی خیابان را به سمت مدیر کل توسعه آموزش و پژوهش معاونت علوم پزشکی استان منصوب کرد.

در حکم جوانپور خطاب به اردیبهشتی آمده است: بنا به پیشنهاد معاون علوم پزشکی استان آذربایجان شرقی با عنایت به سوابق، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان « مدیر کل توسعه آموزش و پژوهش معاونت علوم پزشکی استان » منصوب می‌شوید. امید است با رعایت تقوای الهی، صداقت کاری، قانونمندی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمام توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات و دانشگاه نمایید.

مریم اردیبهشتی خیابان دکتری تخصصی بهداشت باروری، رتبه یک دانشگاه علوم پزشکی تهران است و چاپ 33 مقاله در مجلات علمی – پژوهشی، ISI و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی و 5 طرح پژوهشی را در کارنامه علمی خود دارد.

وی پیش از این مسئولیت دفتر توسعه اموزش (EDO)دانشکده علوم پزشکی، عضو بورد و شورای راهبردی رشته مامایی، عضویت شورای سیاستگذاری EDC سازمان مرکزی، مسئولیت کشوری کمیته دانشجویی توسعه آموزش علوم پزشکی، عضویت کمیته آزمایشگاهها و مراکز تحقیقاتی شورای پژوهش و فناوری مجری ارزشیابی جامع برنامه های آموزش علوم پزشکی در دانشگاههای آزاد اسلامی، عضویت در شورای زنان فرهیخته استان آذربایجان شرقی را عهده ‌دار بوده است.

رتبه یک استانی رشته احکام خواهران با دریافت تقدیرنامه در بیست و سومین مسابقات قرآن و عترت، مشارکت در برگزاری اولین همایش روزه داری و سلامت با دریافت تقدیر از معاونت فرهنگی –دانشجویی و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری استان، مشارکت در برگزاری اولین کمپین روزه داری و سلامت با همکاری معاونت فرهنگی-دانشجویی و انتخاب به عنوان استاد نمونه بر اساس شاخصه های فرهنگی و آموزشی را در سوابق فعالیت های فرهنگی اجتماعی خود دارد.

کد خبر: 1027414

وب گردی

وب گردی