کشف 1116  کیلو مواد افیونی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک تن و 116 کیلوتریاک و دستگیری 44 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در 72 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار عزیزاله ملکی گفت: مأموران انتظامی استان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، 39 طرح ویژه برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر را به مدت 72 ساعت در سطح استان اجرا کردند.

وی افزود: طی 72 ساعت گذشته با اشرافیت اطلاعاتی و کنترل محورهای مواصلاتی 7دستگاه خودرو و 9 دستگاه موتورسیکلت حامل موادمخدر شناسایی و توقیف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این مدت یک تن و 116کیلو تریاک کشف و 44 متهم در این زمینه دستگیر شدند، افزود: این میزان مواد مکشوفه با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری ماموران انتظامی شهرستان های "حاجی آباد، بشاگرد، میناب ، رودان و لنگه" کشف شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به دستگیری 647 معتاد طی این مدت، گفت: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرائم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027430

وب گردی

وب گردی