زائرین اربعین بدون گذرنامه نمی‌توانند از مرز عبور کنند/به دلالان ارز در مناطق مرزی مراجعه نکنید

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی کشور گفت: زائران حتما ارز مورد نیاز را از بانک‌ها و صرافی‌های مجاز تهیه کنند و از مراجعه به دلالان به ویژه در نقاط مرزی بپرهیزند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ شهاب امینی، رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی کشور گفت: زائران حسینی برای حضور در مراسم اربعین حسینی ابتدا باید در سامانه "سماح" مورد تأیید سازمان حج و زیارت، ثبت نام کنند.

سرهنگ امینی ادمه داد: عده‌ای تصور می‌کنند که به دلیل عدم نیاز به اخذ روادید و ویزا، همراه داشتن گذرنامه نیز الزامی نیست درصورتیکه گذرنامه حتما برای خروج از کشور ضروری و الزامی است و در صورت همراه نداشتن گذرنامه از خروج زائران جلوگیری خواهد شد.

طبق اعلام کنسولگری ایران در یکی از شهر‌های عراق، تعدادی از هموطنان به دلیل خروج غیرقانونی از کشور دچار مشکل و هم اکنون در عراق دستگیر شدند

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی کشور گفت: طبق اعلام کنسولگری ایران در یکی از شهر‌های عراق، تعدادی از هموطنان به دلیل خروج غیرقانونی از کشور دچار مشکل و هم اکنون در عراق دستگیر شدند و باید مراحل قانونی را طی کنند؛ بنابراین زائران در گام اول حتما گذرنامه با تاریخ شش ماه اعتبار را به همراه خود داشته باشند.

سرهنگ امینی تصریح کرد: زائرین حتما ارز مورد نیاز را از بانک‌ها و صرافی‌های مجاز تهیه کنند و از مراجعه به دلالان به ویژه در نقاط مرزی بپرهیزند.

وی تاکید کرد: همراه داشتن ارز جعلی در کشور عراق مجازات دارد و زائرین باید به این موضوع توجه داشته باشند که به اشتباه ارز جعلی از دلالان خریداری نکنند.

میزان

همراه داشتن ارز جعلی در کشور عراق مجازات دارد و زائرین باید به این موضوع توجه داشته باشند که به اشتباه ارز جعلی از دلالان خریداری نکنند

انتهای پیام/

کد خبر: 1027441

وب گردی

وب گردی