بازدید دکتر طهرانچی از کلینیک دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از بخش های مختلف کلینیک دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر یکروزه به استان لرستان، پس از حضور و سخنرانی در دومین دوره آموزشی تشکیلاتی طرح شهید شهریاری که تا 26 شهریور در واحد بروجرد در حال برگزاری است، از کلینیک دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد بازدید کرد.

دکتر طهرانچی با همراهی دکتر سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان، دکتر داریوش جاوید رئیس واحد بروجرد و مدیران کلینیک دندانپزشکی این واحد دانشگاهی، از بخش‌های مختلف کلینیک دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد که یکی از بزرگترین و مجهزترین کلینیک‌های دندانپزشکی کشور است، بازدید به عمل آورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این بازدید، بر گسترش فعالیت‌های کلینیک دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه استان لرستان و شهرستان بروجرد در مسیر تردد گردشگران عراقی قرار دارد، می‌توان با توجه به موضوع توریست درمانی، فعالیت‌های این مرکز را گسترش داد و به توسعه اقتصادی منطقه کمک کرد.

دکتر طهرانچی در جریان این بازدید، به ارائه پیشنهادات و توصیه‌هایی به منظور توسعه فعالیت‌های این کلینیک و تربیت دندانپزشکان مجرب پرداخت.

کلینیک دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در فضایی به مساحت 8 هزار و 800 مترمربع در 4 طبقه ساخته شده و با دارا بودن بیش از 200 یونیت دندانپزشکی، به ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و درمانی می‌پردازد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027452

وب گردی

وب گردی