افزایش درآمدهای غیرشهریه ای واحد رودهن با توسعه فعالیت‌های آزمایشگاهی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از افزایش درآمدهای غیرشهریه ای این واحد با استفاده از فعالیت‌ها و ظرفیت‌های آزمایشگاهی خبر داد.

حسن شهرکی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره ظرفیت‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی این واحد اظهار کرد: توانمندی‌های بالقوه‌ای واحد رودهن به لحاظ تجهیزات آزمایشگاهی، به نوبه خود منحصر به فرد محسوب می شوند. واحد رودهن به دنبال این است که بخشی از فعالیت‌های آزمایشگاهی دولتی و بخش خصوصی را بر عهده بگیرد

وی افزود: رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی طی بازدید از واحد رودهن، با امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی واحد آشنا و بر استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها تاکید کرد.

شهرکی پور ادامه داد: آزمایشگاه علوم غذایی واحد رودهن، کمک زیادی به استانداردسازی و آزمایش موادغذایی خواهد کرد؛ تا امروز توافقنامه‌های خوبی با شرکت‌های صنعتی از جمله اداره صنعت و معدن شهرستان دماوند امضا شده که امیدواریم به منجر به ایجاد قرارداد شود.

رئیس واحد رودهن با اشاره به افزایش درآمدهای‌غیر شهریه ای این واحد گفت: قطع به یقین یکی از چشم اندازهای واحد رودهن، استفاده از ظرفیت‌‎های آزمایشگاهی برای افزایش درآمدهای غیرشهریه ای است؛ در این راستا توانسته ایم با افزایش ارتباط با معادن اطراف شهرستان دماوند و آزمایش‌های مرتبط با حوزه خاک، درآمدزایی داشته باشیم. این درآمدها در آینده نزدیک افزایش خواهد داشت.

وی اضافه کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری، درآمدهای غیر شهریه ای واحد رودهن را به بیش از 10 درصد پیش بینی شده در برنامه بودجه بندی برسانیم.

شهرکی پور ازهمکاری‌های گسترده واحد رودهن با شهرستان پردیس خبر داد و تصریح کرد: این همکاری ها در حوزه اخذ مجوزهای لازم برای استانداردسازی و تامین بخشی از تجهیزات آزمایشگاهی خواهد بود؛ همچنین واحد رودهن آمادگی دارد آموزش های لازم را در حوزه فعالیت‌های آزمایشگاهی به کارکنان بخش خصوصی ارائه دهد.

رئیس واحد رودهن تاکید کرد: هفته گذشته توافقنامه 200 میلیون تومانی میان واحد رودهن و شهرداری شهرستان پردیس برای طراحی دروازه ورودی این شهرستان امضا شد؛ این مذاکرات همچنان ادامه دارد تا بخشی نیازهای شهر صنعتی پردیس با همکاری علمی واحد رودهن برطرف شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027505

وب گردی

وب گردی