فراخوان شهرداری برای اعزام پزشکان به کربلا/ تا اول مهر وقت دارید

شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای از پزشکان داوطلب جهت حضور در مراسم اربعین سال 98 دعوت کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، معاونت درمان شرکت شهر سالم شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای برای همکاری داوطلبان حضور در مراسم اربعین سال 98 فراخوان داد.که جزئیات آن به شرح ذیل است:

شرکت شهر سالم شهرداری تهران در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در مراسم اربعین امسال همچون سال‌های گذشته، اقدام به برپایی مراکز بهداشتی و درمانی در مسیر پیاده‌روی زائرین بین روزهای 15 تا 30 مهر سال جاری می‌کند.

لذا از همه داوطلبان با تخصص‌های پزشک متخصص (داخلی، اورژانس، زنان، جراحی عمومی)، پزشک عمومی، دندانپزشک عمومی، پرستار، تکنسین فوریت‌های پزشکی، تکنسین بهداشت کار، تکنسین دهان و دندان،تکنسین دارویی و دستیار دندانپزشک دعوت می‌شود تا جهت تکمیل کادر درمان این مراکز تمایل خود را به همکاری با شرکت شهر سالم اعلام کنند.

داوطلبان می‌توانند تا پایان وقت اداری روز یکم مهر سال جاری نسبت به پرکردن فرم مربوطه به صورت حضوری در ساختمان معاونت درمان و یا مرکز بهداشتی و درمانی منطقه 5 اقدام کنند.

معاونت درمان شرکت شهر سالم نیز در خیابان ولیعصر(عج)، بعد از تقاطع طالقانی، نرسیده به میدان ولیعصر، کوچه فرهنگ حسینی، پلاک 36 واقع شده و علاقه‌مندان می‌توانند در صورت تمایل سؤالات خود را از طریق تلفن‌های 88942030 - 96025000 پیگیری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027514

وب گردی

وب گردی