نیروهای متخصص بومی در دانشگاه آزاد استان البرز به کار گرفته می‌شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در جلسه تکریم و معارفه سرپرست مرکز نظرآباد بر استفاده بهینه از منابع موجود دانشگاهی وبه کارگیری نیروهای بومی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از استان البرز، در مراسم تکریم و معارفه سرپرست مرکز نظرآباد که با حضور برهانی فر و هیأت همراه در مرکز نظرآباد صورت گرفت؛ ضمن تکریم فیض‌اله اکبری دستک از تلاش ها و فعالیت های وی در طول تصدی سرپرستی مرکز نظرآباد تقدیر شد و عباس صارمی به عنوان سرپرست موقت این دانشگاه معرفی شد.

برهانی فر تصریح کرد: سپردن مسئولیت به متخصصینی از داخل هر دانشگاه که از شرایط و وضعیت موجود، مشکلات، نقاط قوت و ضعف و توانمندی های آن آگاه بوده و به آن عرق و تعصب داشته باشند، از مسائلی است که در مسیر پیشرفت و برون رفت از مشکلات احتمالی موثر خواهد بود.

وی با تاکید بر همدلی بین دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد و مسئولین این شهرستان گفت: در راستای سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، اتفاق نظر و اجماع بر این امر استوار است که این مرکز نظرآباد می تواند در فضای علمی، فرهنگی و اجتماعی این شهرستان تاثیرگذارتر بوده و با حمایت های امام جمعه محترم شهرستان نظرآباد و همراهی سایر مسئولین شهری این امر عملی خواهد شد.

وی از برنامه هایی برای توسعه کمی و کیفی این مرکز خبر داد و گفت: تبدیل مرکز نظرآباد به یک واحد متوسط دانشگاهی امکان پذیر است که با ارائه برنامه های کارشناسانه و دقیق در آینده نزدیک، این امر محقق می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی نیا امام جمعه شهرستان نظرآباد نیز با سخنانی از روند فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نظرآباد در این شهر ابراز خشنودی کرد و توصیه هایی را برای افزودن محتوای دینی بیشتر به فعالیت‌های دانشگاهی مطرح کرد.

وی با بیان فرازهایی از اقدامات حضرت امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) در واقعه عاشورا از داشتن تدبیر، اعتقاد به تقدیر و مقدرات الهی را ملزوماتی برای اخذ تصمیم درست برشمرد و ابراز امیدواری کرد با توجه به بیانه گام دوم مقام معظم رهبری که مخاطبش جوانان و پژوهش است، مسئولین دانشگاهی تنها نگاهشان به دانشگاه نبوده بلکه در صحنه‌های اجتماعی، ابعاد فرهنگی و تحولات سیاسی جامعه نیز فعال باشند.

در ادامه اکبری دستک رئیس سابق مرکز نظرآباد با ارائه گزارش مختصری از وضعیت موجود و فعالیت های صورت گرفته در این مرکز از حمایت‌های محمدحسن برهانی فر قدردانی کرده و برای صارمی آرزوی موفقیت نمود.

وی برقراری نظم آموزشی، تعامل بیشتر با مسئولین استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ، ایجاد انضباط مالی و مدیریت هزینه ها، ایجاد انگیزه و نشاط در میان کارکنان، استادان و دانشجویان، حفظ جایگاه و شأن دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان نظرآباد، بازسازی و احیای محیط فیزیکی دانشگاه، بسترسازی برای راه اندازی مرکز زبان و مرکز رشد فناوری‌های نوین را گوشه ای از اقدامات صورت گرفته اخیر در مرکز نظرآباد برشمرد.

همچنین صارمی نیز ضمن تقدیر از زحمات اکبری دستک در زمانی تصدی سرپرستی مرکز نظرآباد، از اعتماد دکتر برهانی فر در محول کردن این وظیفه به وی سپاسگزاری کرده و طی سخنانی به ارائه گوشه ای از برنامه‌های آتی خود در این مرکز دانشگاهی پرداخت و ابراز امیدواری کرد با همکاری تمامی دست اندرکاران اعم از مسئولین، کارکنان، استادان و دانشجویان روند پیشرفت و موفقیت این دانشگاه بیش از پیش سرعت گرفته و برنامه های نیمه تمام این دانشگاه با همراهی اکبری دستک به سرانجام رسیده و برنامه های جدیدی نیز برای توسعه بخش هایی همچون ارتباط با صنعت، شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها، دایر کردن رشته های جدید بویژه در تحصیلات تکمیلی، توجه به مسائل علمی و پژوهشی، تعامل بیشتر با مسئولین شهری، برگزاری مسابقات، سمینارها، کارگاه ها و اردوهای علمی به اجرا درآید.

کد خبر: 1027517

وب گردی

وب گردی