امام حسین(ع) با قیام عاشورا درس شجاعت، مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان داد/ حراست باید هوشمند، فکور، برنامه‌‌‌ریز و هدفمند باشد

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امام حسین (ع)  با قیام عظیم عاشورا به ما درس شجاعت، مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان داد و به تمام آزادی‌خواهان جهان آموخت که در مقابل زورگویان سر تسلیم فرود نیاورند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، آیین تکریم و معارفه مدیر کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی روز گذشته 24 شهریور ماه با حضور سید مجید موسوی مشاور رئیس و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

موسوی در این مراسم ضمن قدردانی از حضور مسئولان استان در مراسم معارفه سرپرست اداره کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و گرامیداشت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) گفت: امام حسین (ع) با قیام عظیم عاشورا به ما درس شجاعت، مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان داد و به تمام آزادی‌خواهان جهان آموخت که در مقابل زورگویان سر تسلیم فرود نیاورند.

وی با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمنان و تلاش آنان برای استحاله فرهنگی نسل جوان کشور و شکست اهداف و آرمانهای والای انقلاب اسلامی، گفت: خوشبختانه یکی از نعمت های ارزشمندی که خداوند به ما داده مکتب امام حسین (ع) و الگوگیری از قیام عاشورا برای نقش بر آب کردن نقشه‌های دشمنان است.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان با رواج بی بند و باری در میان جوانان متدین آندلس حکومت اسلامی 200 ساله را از پا در آوردند، گفت: به برکت مکتب امام حسین(ع) اندلس سازی در ایران جواب نمی‌دهد چراکه ایران شیعه خانه‌ امام حسین (ع) و حضرات معصومین (ع) است.

وی با بیان اینکه حتی انبیاء الهی با گریه بر امام حسین(ع) به مقامی رفیع یافته‌اند، گفت: نعمت محرم را قدر بدانیم، چرا که هیچ چیز مانند دستگاه امام حسین (ع) نمی‌تواند ما را در مسیر امن الهی قرار دهد.

موسوی در ادامه با اشاره با اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب و سرمایه عظیم علمی، فرهنگی و مردمی است که در بسیاری از کشورهای جهان نظیر ندارد، گفت: بحمدلله با تصمیم حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخاب دکتر ولایتی تحول بسیار خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی رخ داده و این دانشگاه در مسیر تراز آرمان‌های انقلاب قرارگرفته است.

وی تغییر سال مالی و ایجاد نظام بودجه ریزی جدید، ساماندهی وضعیت اموال و دارایی های دانشگاه و نیز تقویت نهادهای نظارتی از قبیل حراست، بازرسی و امور حقوقی را از اقدامات بسیار خوبی دانست که در دوره دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی در دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی اساتید، کارکنان و دانشجویان را سرمایه های ارزشمند دانشگاه بر شمرد و گفت: حراست باید هوشمند، فکور، برنامه ریز و هدفمند باشد و برنامه دقیق برای اقدام داشته باشد.

وی با بیان اینکه حراست با گشاده رویی در خدمت همکاران دانشگاه است از همکاران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی خواست محبت و همدلی خود را دریغ نکنند.

در ابتدای این مراسم سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی ضمن بیان گزارشی از فعالیت ها، اقدامات و دستاوردهای این دانشگاه در زمینه جذب دانشجویان خارجی و مرکز رشد واحدهای فناور به تشریح ابعاد و اهمیت حراست و صیانت از حریم معنوی و مادی دانشگاه پرداخت.

وی با تأکید بر اینکه به دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه های مختلف فرهنگی و اعتقادی در دوره جدید توفیقات ارزشمندی داشته است، به رویکرد جهادی و تحول گرای دکتر طهرانچی در بودجه‌ریزی و بودجه‌بندی عملیاتی اشاره کرد و گفت: به خوبی شاهد آثار مثبت و برکات این تصمیم هوشمندانه هستیم.

در ادامه این مراسم علی خزاعی تکریم و علی ذوقی به عنوان سرپرست حراست استان خراسان جنوبی و واحد بیرجند معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027562

وب گردی

وب گردی