هشدار به کاربران ویندوز10

خبرها حاکی از این است که به روزرسانی های ویندوز 10 باعث ایجاد مشکلات بیشتری نسبت به رفع آن‌ها می شوند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، به‌روزرسانی ماه سپتامبر ویندوز10 در حال حاضر یک تهدید محسوب می‌شود زیرا گزارش ها حاکی از آن است که در این به‌روزرسانی جستجوی ویندوز، Action Centre، اتصالات USB و مشکلات صوتی ایجاد شده است. اکنون مشکلاتی در مورد دسترسی به اینترنت نیز ایجاد شده است.

کاربران در انجمن مایکروسافت (مرکز بازخورد ویندوز 10 و شبکه های اجتماعی) گزارش می‌دهند که آداپتورهای شبکه پس از اعمال این به روزرسانی، کار خود را متوقف کرده‌اند. به نظر می‌رسد کاربران تراشه‌های Intel (مادربردهای ایسوس، MSI و گیگابایت ) اتصالات اینترنت و WiFi آنها نیز تحت تأثیر قرار گرفته است.

یکی از کاربران در مرکز بازخورد ویندوز 10 گفت به روزرسانی تجمعی (KB4515384) باعث می‌شود NIC با خطای کد 10 نتواند فعال شود. نصب مجدد درایور شبکه از منابع Intel یا Windows Update مسئله را برطرف نمی کند. با این حال حذف به‌روزرسانی یا استفاده از یک مجموعه بازیابی قبل از به‌روزرسانی به طور کامل مسئله را برطرف می کند.

ویندوز ۱۰ ( Windows 10) با اسم رمز آستانه/سرآغاز (به انگلیسی: Threshold) آخرین نسخه سیستم‌عامل از خانوادهٔ ویندوز ان‌تی شرکت مایکروسافت است و نسخهٔ پس از ویندوز ۸٫۱ به‌شمار می‌آید.[۱] ویندوز ۱۰ نخستین بار در سپتامبر ۲۰۱۴ در کنفرانس بیلد پرده‌برداری شد. این سیستم عامل برای رایانه شخصی، لپ تاپ، دستگاه‌های موبایل (تبلت و تلفن هوشمند) و رایانه‌های شخصی یکپارچه توسعه یافته‌ است.

به گفتهٔ ساتیا نادلا، مدیرعامل شرکت مایکروسافت، پس از این سیستم‌عامل، این شرکت سیستم‌عامل دیگری تولید نخواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027569

وب گردی

وب گردی