سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آیت‌الله آملی معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی در مراسمی با حضور رئیس دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از آمل،‌ سیداحمد شهیدی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی که به‌تازگی با حکم دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سمت سرپرستی این دانشگاه منصوب شده است در مراسمی با حضور رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران معرفی شد.

محمد صالحی رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در مراسم معرفی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی آیت‌الله آملی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دوران پرفراز و نشیبی را در طول چند دهه پشت سر گذاشته است، مطرح کرد: امروز با نگاه دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی تدابیر خاصی برای عبور از وضعیت موجود اندیشه شده است.

وی افزود: یکی از توفیقات مدیریت جدید این است که وام‌های معوق گذشته که واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نتوانسته بودند، اقساط آن را پرداخت کنند در مدیریت جدید پرداخت شد.

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با بیان اینکه همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی یک پیکر هستند، تصریح کرد: دانشگاه آزاد شناسنامه ماست و مانند یک خانواده بزرگ همه برای تعالی این خانواده باید تلاش کنیم.

صالحی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله‌ آملی همواره از واحدهای خوب در کشور و مازندران محسوب می‌شده است، گفت: این واحد دانشگاهی تا به امروز در فهرست واحدهای زایانده در مازندران نبوده و جزو واحدهای سرپا و فعال دانشگاه آزاد اسلامی بوده که عنوان بین‌الملل و علوم و تحقیقات را به خود اختصاص داده است.

وی با تجلیل از تلاش‌های فاضل لاریجانی رئیس سابق این دانشگاه بیان کرد: امروز با حکم دکتر طهرانچی، سیداحمد شهیدی که از بدنه همین دانشگاه است به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله‌آملی معرفی می‌شود.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی آیت الله‌آملی نیز با بیان اینکه از حسن اعتماد مسئولان تشکر می‌کنم و خدا را شاکرم فعالیت‌های من در دانشگاه موجب این اعتماد شد، اظهار کرد: امیدوارم بتوانم با قدرت بیشتری به دانشگاه آزاد اسلامی خدمت کنم و به این اعتماد پاسخ دهم.

سیداحمد شهیدی با تجلیل از همه مدیران و رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی آیت‌الله آملی از بدو تأسیس تاکنون گفت: لازم است از تلاش‌ها به‌صورت ویژه از تلاش فاضل لاریجانی و همه کسانی که برای پیشرفت این واحد دانشگاهی تلاش کردند، قدردانی کنم.

وی با بیان دو دهه فعالیت اثربخش دانشگاه آزاد اسلامی آیت‌الله آملی مطرح کرد: به آینده دانشگاه آزاد اسلامی امیدوارم و معتقدیم با تلاش بیشتر می‌توانیم به اهداف متعالی ترسیم‌شده دست‌یابیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آیت‌الله‌ آملی با بیان سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در مدیریت جدید اظهار کرد: بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر فرزانه دانشگاه آزاد اسلامی راهبردهای فرهنگی خود را بر این مسیر مشخص کرده است.

شهیدی افزود: راهبرد مهم دوم توجه به درآمدهای غیرشهریه‌ای و دانش‌بنیان است که ما هم به تبعیت از سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027572

وب گردی

وب گردی