نخستین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در واحد کرمانشاه برگزار شد

اولین جلسه ستاد بزرگداشت برنامه های هفته دفاع مقدس، امروز در محل دفتر معاون دانشجویی و فرهنگی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد کمانشاه، با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جلیلی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاونان و مدیران کل واحد کرمانشاه و نمایندگان بسج اساتید، کارکنان و دانشجویان، اولین جلسه ستاد بزرگداشت برنامه های هفته دفاع مقدس، امروز در محل دفتر معاون دانشجویی و فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت بزرگداشت یادمان دفاع مقدس، شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، در مورد برنامه های ویژه این ایام در دانشگاه آزاد اسلامی بررسی و تصمیم گیری شد.

از مهمترین برنامه های مصوب در این ستاد برگزاری اردوی راهیان نور یک روزه ویژه بسیج اساتید به مقصد مناطق عملیاتی غرب کشور و برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس است.

همچنین برنامه عمومی پیاده روی ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان و در ادامه زیارت و غبار روبی مزار شهدای گمنام دانشگاه و قرائت دعای پر فیض زیارت عاشورا در مجاورت مزار شهدای گمنام است.

لازم به ذکر است دیدار با خانواده های شهیدان و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر شهدا و رزمندگان سالهای دفاع مقدس در محل ساختمان اداری و فضا سازی دانشکده ها و محوطه دانشگاه با یادمان های دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1027600

وب گردی

وب گردی