رونق صنعت پهپاد با هم‌افزایی بخش خصوصی و دولتی

ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بخش خصوصی و دولتی برای توسعه بازار صنعت پهپادی کشور با یکدیگر همکاری می‌کنند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، نخستین نشست مشترک بخش‌های دولتی و خصوصی دانش بنیان با حضور تمامی ارگان‌های بهره‌بردار خدمات پهپادی تحت عنوان همایش «عرضه کاربردی فناوری‌های نوین پهپادی در صنایع راهبردی کشور و هماهنگی عرضه و تقاضا» توسط معاونت علمی و فناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و کارگروه پهپاد اتحادیه صنایع هوایی و فضایی برگزار می‌شود.

محور‌های اصلی این همایش شامل «پهپاد و کشاورزی»، «پهپاد و مدیریت بحران و امداد و نجات»، «پهپاد و نقشه برداری دقیق و سنجش از دور»، «پهپاد و بازرسی خطوط برق فشار قوی و ایستگاه و نیروگاه ها»، «پهپاد و حوزه نفت و گاز»، «پهپاد در معادن و زمین شناسی»، «پهپاد در کنترل راه‌ها و مدیریت ترافیک» و «پهپاد در محیط زیست و منابع طبیعی» می‌شود.

در این همایش، موضوعاتی، چون «معرفی توانمندی‌های حوزه پهپادی توسط شرکت‌های دانش بنیان»، «برگزاری مذاکرات رو در رو میان ارگان‌های متقاضی خدمات پهپادی با شرکت‌های این حوزه»، «اعلام شرایط پرداخت وام و تسهیلات» و «نحوه ارائه بیمه‌های تخصصی پهپادها» ارائه خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه محصولات و دستاوردهای مرتبط با حوزه پهپاد، می‌توانند با ثبت‌نام رایگان در لینک http://hypermarket.isti.ir/fa-ir/register، در روز ۲۶ و۲۷شهریورماه از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027608

وب گردی

وب گردی