ساختمان آموزشی شهدای فولادشهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان افتتاح شد

ساختمان آموزشی شهدای فولادشهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان با حضور مسئولان دانشگاهی و شهری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد لنجان، سیدحمیدرضا صادقیان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان در مراسم افتتاح ساختمان آموزشی شهدای فولادشهر این واحد دانشگاهی گفت: این دانشگاه با بیش از ۱۶ سال سابقه موفق آموزشی و تربیت فارغ‌التحصیلان در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به درخواست مردم علم دوست شهر فولادشهر، حمایت مسئولان منطقه و با درایت هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و تأیید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولیت ایجاد فضای آموزشی در فولادشهر را پذیرفت.

صادقیان تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان در فولادشهر علاوه بر پذیرش دانشجو، استراتژی ارائه آموزش‌های کاربردی و فنی را نیز مدنظر دارد و با توجه به پتانسیل منطقه و حمایت‌هایی که خواهد شد گسترش مدارس سما تحت حمایت این دانشگاه در سطح شهرستان لنجان را برعهده خواهد گرفت.

وی افزود: امیدواریم این حرکت خیر در ادامه خدمات برجسته علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح منطقه ادامه داشته باشد و با توجه به تجهیزات و استانداردهای واحد لنجان این اقدام بتواند منشاء تحول در بخش فولادشهر باشد.

حمیدرضا جوانمرد نماینده هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، افتتاح مرکز آموزشی شهدای فولادشهر دانشگاه آزاد لنجان را اقدامی مثبت در جهت ارائه خدمات آموزشی و جذب دانشجویان دانست و گفت: همکاری و مساعدت مسئولان شهرستان در راستای پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه بسیار ضروری است.

حجت الاسلام عباسعلی حیدری مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: باید تلاش کنیم خروجی دانشگاه پرورش انسان‌های با اخلاق، متخصص و متعهد باشد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: فولادشهر دارای پتانسیل بالایی است. لذا وظیفه مسئولان شهرستان کمک به رشد و تعالی فکری و فرهنگی مردم شریف این شهر است.

وی با بیان اینکه توسعه آموزش در فولادشهر آینده درخشانی را پیش رو خواهد داشت، تصریح کرد: ظرفیت‌های فراوانی در شهرستان لنجان و همچنین فولادشهر که از جمعیت بالایی برخوردار است، وجود دارد.

حجت الاسلام حیدری با تقدیر از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان خاطرنشان کرد: این واحد دانشگاهی به لحاظ نیروی انسانی از پتانسیل فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

وی از دانشجویان به عنوان افسران جوان در جبهه‌ جنگ نرم یاد کرد و گفت: تربیت جوانانی متدین، انقلابی، هوشیار، پرانگیزه، امیدوار و اندیشه‌ورز، تنها راه مقابله با جنگ نرم است. دانشگاه آزاد اسلامی همواره به خروجی افراد متعهد و متخصص افتخار می‌کند.

محسن یونسی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان لنجان یکی از مزیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی لنجان را کاربردی بودن رشته‌های تحصیلی آن دانست و تصریح کرد: هر چه آموزش بیشتر و با کیفیت بهتر ارائه شود، توسعه ملی سریع‌تر صورت خواهد پذیرفت. دانشگاه آزاد اسلامی لنجان با سیاستگذاری موفق توانسته با مصوب کردن رشته‌های تحصیلی پرکاربرد، حدود 4 هزار نفر از فارع التحصیلان خود را در زمینه‌های تخصصی جذب کار کند.

وی توسعه یافتگی را از شاخصه های آموزش عالی دانست و افزود: یکی از ارزشمندترین منابعی که جامعه در اختیار دارد، آموزش عالی است که در اغلب کشورهای پیشرفته و در حال توسعه، حل مسائل و رفع نیازمندی‌های توسعه ملی توسط دانشگاه و دانشگاهیان محقق می‌شود.

خدامراد صالحی فرماندار شهرستان لنجان همچنن در این جلسه با تأکید بر پیوند آموزش عالی و کارآفرینی گفت: چشم انداز آینده و سیاستگذاری دانشگاه آزاد اسلامی لنجان قطعاً افزایش کسب و کار و پیوند بین تحصیل و اشتغال‌زایی است.

وی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان را در تعاملات سازنده با ادارات شهرستان پیشرو و موفق ارزیابی کرد و گفت: این اقدام مثبت واحد لنجان در راه‌اندازی فضای آموزشی فولادشهر می‌تواند تسریع کننده مقابله با بیکاری باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027615

وب گردی

وب گردی