گردهمایی تبیین استاد تراز انقلاب درسما کرج برگزار شد

گردهمایی اساتید مدعو، اعضای هیات علمی، مدیران گروه با رویکرد تبیین استاد تراز انقلاب همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، با حضور معاون مرکز و بازرس ویژه منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، محمدرضا بلیاد معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی سما کرج در ابتدای مراسم با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری در این بیانیه مهم، نقش برجسته استاد و معلم در تعلیم و تربیت، تقویت باورهای دینی و فرهنگ عاشورایی را گامی مهم برای خنثی کردن توطئه های فرهنگی و معرفتی برای نسل جوان بویژه دانشجویان در جامعه کنونی دانسته اند.

بلیاد در ادامه دستاورد های علمی فرهنگی و آموزشی و پژوهشی مرکز سمای کرج را مرهون زحمات صادقانه استادان وکارکنان بیان نموده و تاکید کرد: اساتید علاوه بر تدریس دروس تخصصی خود، نباید از بیان اخلاقیات و فرهنگ اسلامی - ایرانی در کلاس دریغ نمایند.

در ادامه این گردهمایی مهندس سیاوش عبادی رییس آموزشکده سمای کرج نیز با اشاره به فعالیت‌های انجام شده به برخی از برنامه ها ی تدوین شده آموزشی و فرهنگی برای ترم جدید از قبیل برگزاری همایش ها کنفرانسها ،کلاسها و کارگاه های هم اندیشی اساتید همگام با برنامه های فرهنگی سازمان در خصوص عفاف و آراستگی در بین اساتید و دانشجویان اشاره کرد.

حمید رضا جوانبخت معاون فرهنگی دانشجویی سمای کرج نیز با بیان رویکردهای فرهنگی این مجموعه از نحوه گزینش و انتخاب اساتید با رویکرد استاد تراز انقلاب و هم تراز با شئونات اسلامی - ایرانی به صورت مصور و مستند گزارشی را ارائه نمود.

در خاتمه این جلسه استادان حاضر با بیان نکته نظرات و سوالات خود با معاون مرکز، روسا معاونین و مدیران گروه ها بصورت جداگانه به بحث و گفتگو نشستند.

کد خبر: 1027617

وب گردی

وب گردی