تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی در سرعت بی رقیب است/ سطح مسابقات لیگ برتر امسال بسیار بالا بود

سرمربی تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تیم دانشگاه آزاد در سرعت عمل، بی رقیب است؛ شاکله تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان را اعضای تیم سرعت دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می دهد

علی زنگ آبادی سرمربی تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره قهرمانی تیم دانشگاه آزاد در مسابقات لیگ برتر گفت: لیگ برتر دوچرخه سواری در سه مرحله برگزار می شود که تیم دانشگاه آزاد در مرحله سوم به قهرمانی دست پیدا کرد.

وی افزود: تیم دانشگاه آزاد در مراحل اول و دوم با امتیازات بسیار اندکی از تیم سپاهان عقب افتاد اما در این مرحله توانست این امتیازات را جبران کند و در مجموع با 140 امتیاز از حریف پیش افتاد.

زنگ آبادی گفت: سطح تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات بسیار بالا بود و تمامی تیم‌ها بهترین افراد خود را برای حضور در مسابقات آورده بودند.

سرمربی تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: رقابت اصلی در این دوره از مسابقات، میان تیم های سپاهان و دانشگاه آزاد بود که تیم دانشگاه آزاد در مراحل پایانی توانست تیم رقیب را شکست دهد.

وی با اشاره به وضعیت تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: تیم دانشگاه آزاد در سرعت عمل، بی رقیب است؛ در رشته های استقامتی و نیمه استقامتی نیز افراد خوبی را داریم اما بقیه نفرات آنچنان مطرح نیستند. شاکله تیم ملی دوچرخه سواری را اعضای تیم سرعت دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می دهد.

زنگ آبادی در پایان، وضعیت داوری این دوره از مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری را مثبت ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027621

وب گردی

وب گردی