ثبت درخواست های نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر آغاز شد

اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: ثبت درخواست های نقل و انتقال دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر از امروز دوشنبه ۲۵ شهریور آغاز شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از سازمان امور و دانشجویان، دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر متقاضی انتقال و یا میهمانی می توانند با مراجعه به سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان به آدرس Portal.saorg.ir نسبت به ثبت درخواست اقدام و کد رهگیری دریافت و نتیجه بررسی را در زمان مقرر از طریق همان سایت با درج کد رهگیری مشاهده کنند.

سامانه نقل و انتقال دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر از امروز دوشنبه ۲۵ شهریور ماه تا پایان روز جمعه ۲۹ شهریور ماه فعال و آماده ثبت درخواست دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط مقطع کارشناسی ورودی سال ۱۳۹۸ است.

این اداره کل از پذیرش درخواست های خارج از سامانه معذور است. رسیدگی به تقاضای دانشجویان به ترتیب اولویت، فرزند اناث شهید، فرزند ذکور شهید، جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، همسر شهید، جانباز ۲۵ درصد الی ۴۹درصد، همسر جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، فرزند اناث جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، فرزند ذکور جانباز ۵۰درصد و بالاتر و آزاده، همسر جانباز ۲۵درصد الی ۴۹درصد، فرزند اناث جانباز ۲۵درصد الی ۴۹درصد و فرزند ذکور جانباز ۲۵درصد الی ۴۹درصد انجام می پذیرد.

دانشجویان متقاضی انتقال و یا میهمانی می توانند با مراجعه به سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان به آدرس Portal.saorg.ir نسبت به ثبت درخواست اقدام و کد رهگیری دریافت و نتیجه بررسی را در زمان مقرر از طریق همان سایت با درج کد رهگیری مشاهده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027624

وب گردی

وب گردی