اعزام ۲۰۰۰ زائر اولی به عتبات عالیات در اربعین امسال

مدیرعامل بنیاد احسان گفت: در ایام اربعین امسال ۲۰۰۰ زائر اولی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، امیرحسین مدنی در مراسم افتتاح همزمان ۱۲۰ مدرسه که امروز برگزار شد گفت: بنیاد احسان در حوزه‌های مختلفی از جمله درمان‌ زوج‌های نابارور، بیماران سرطانی، شنوایی‌سنجی و ... اقدامات لازم را انجام می‌دهد و همچنین در بحث سلامت الکترونیک در ۱۰ استان اقدامات لازم انجام شده که با توجه به فعالیت‌های انجام شده، تحولی در حوزه سلامت شکل خواهد گرفت.

وی افزود: راه‌اندازی پاراکلینیک، مراکزی برای درمان شنوایی و شنوایی‌سنجی، راه‌اندازی سامانه سیار دندانپزشکی، از دیگر اقداماتی است که از سوی بنیاد برکت انجام شده به طوری که سامانه سیار دندانپزشکی ۲۰۰ هزار ویزیت انجام داده‌ است.

مدیرعامل بنیاد احسان با اشاره به اینکه در اربعین امسال، کاروان سلامت اربعین تشکیل می‌شود، گفت: ما قصد داریم ۲۰۰۰ زائر اولی را در اربعین به عتبات عالیات اعزام کنیم.

مدنی با اشاره به گران شدن لوازم‌التحریر افزود: در سال جاری قیمت لوازم‌التحریر نسبت به سال گذشته دو برابر بیشتر شده بنابراین در پویش «مشق احسان» توانستیم مشارکت ۱۵۰ هزار نفر را جلب کنیم که دو میلیارد تومان جمع‌آوری شد.

وی گفت: ۳۰۰ «خانه ورزش احسان» در مناطق محروم شکل گرفته و در حوزه اجتماعی نیز در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اتفاقات خوبی رخ داده است.

مدیرعامل بنیاد احسان با اشاره به اینکه در سامانه «احسان» ۱۹۰۰ گروه جهادی و خیریه ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: قصد داریم در این سامانه بر اساس فعالیت و عملکرد گروه‌های جهادی، آنها را رتبه‌بندی کنیم.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1027719

وب گردی

وب گردی