اشتغالزایی 300 نفری با کارآفرینی‌های نوآور در واحد اردبیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با بیان اینکه از ظرفیت عظیم دانشگاه در راستای خدمت به جامعه استفاده می‌شود، گفت: با کارآفرینی‌های نوآور ۳۰۰ نفر اشتغال جدید ایجاد کرده‌ایم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اردبیل، اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ظهر امروز در نشست روشنگری با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب پیشرفت نظام را در علم و پژوهش می‌دانند و در هیچ دوره‌ای از تاریخ این همه به علم و پژوهش توجه نشده و دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب در راستای تبدیل شدن به دانشگاه حل مسئله است.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای گام دوم در حوزه علم و پژوهش، معنویت، اخلاق و اقتصاد حرکت کرده و از ظرفیت‌های خود در حل مشکلات جامعه استفاده می‌کند.

وی افزود: برنامه‌های تحولی که در گام دوم انقلاب در دانشگاه انجام شده، این واحد دانشگاهی را به دانشگاهی کارآفرین و فناور تبدیل کرده است.

رسولی اظهار کرد: از کارآفرینی‌های نوآور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برای ۳۰۰ نفر اشتغال جدید ایجاد کرده‌ایم و از تمام ظرفیت عظیم دانشگاه برای خدمت به جامعه استفاده می‌کنیم.

انقلاب اسلامی کرامت را به مردم ایران برگرداند

در ادامه رضا قاسمیان معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس‌(ع) استان اردبیل گفت: جمهوری اسلامی ایران نجات بشریت از دست شیاطین بود و این انقلاب کرامت انسانی را به مردم ایران برگرداند.

قاسمیان اظهار کرد: دنیا تشنه‌ حرف جدید بوده و مردم‌سالاری‌دینی حرف جدیدی برای دنیاست که توسط انقلاب اسلامی ارائه شده است.

وی به موضوع انتخابات ۹۸ اشاره کرد و افزود: رقابت نامزدها باید سالم باشد و انتخاب عاقلانه جایگزین انتخاب احساسی شود.

قاسمیان اضافه کرد: انتخابات باید وحدت و انسجام را در کشور افزایش دهد و مشارکت حداکثری مردم را داشته باشد و حزب‌های سیاسی در کنار هم باعث افزایش بلوغ و رشد سیاسی جامعه شوند.

در پایان این برنامه از خانواده همکاران شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027740

وب گردی

وب گردی