جمعیت دانشجویی دانشگاه آزاد در آینده ای نزدیک افزایش می‌یابد

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تنها الگوی حوزه دفاعی بومی کشور را در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داریم، چراکه محصولات دفاعی تولید شده در سپاه هیچ کم و کسری با نمونه‌های خارجی ندارند و با محصولات خارجی برابری دارد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیژن رنجبر صبح امروز در آیین اختتامیه دومین دوره آموزشی و تشکیلاتی طرح شهید شهریاری ویژه استادان دانشگاه آزاد اسلامی که در مجتمع دانشگاهی امام خمینی(ره) بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در ۴۰ سال نخست انقلاب اسلامی گام اول را با موفقیت برداشتیم و به سمت تشکیل دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی پیش خواهیم رفت.

وی اضافه کرد: از افتخارات ۴۰ سال نخست انقلاب اسلامی می‌توان به افزایش چشمگیر معنویت، اخلاق، ارتقای بینش سیاسی مردم و ایستادگی در برابر استکبار جهانی، اتکا به توان داخلی، ثبات امنیت کشور نام برد.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب موتور پیشران نظام جوانان نخبه و با انگیزه انقلابی متعهد، با یک رویکرد جهادی هوشمندانه مد نظر است.

رنجبر اضافه کرد: در ۴۰ سال نخست انقلاب اسلامی میلیون‌ها تحصیل‌کرده دانشگاهی، احداث و فعالیت هزاران واحد دانشگاهی، ده‌ها طرح بزرگ چرخه سوخت هسته‌ای، درخشش در رشته‌های مهم و حساس پزشکی و بسیاری از افتخارات دیگر علمی و فناوری نصیب ملت ایران شد که این افتخارات در سایه تحریم‌ها، فشارها و توطئه‌های دشمنان به دست آمد.

وی ادامه داد: تنها الگوی حوزه دفاعی بومی کشور را در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داریم، چراکه محصولات دفاعی تولید شده در سپاه هیچ کم و کسری با نمونه‌های خارجی ندارند و با محصولات خارجی برابری دارد که باید این الگوی موفق به دانشگاه‌ها وارد شود و جوانان نخبه و انقلابی این چنین الگوهایی را در کشور در زمینه‌های مختلف پیاده‌سازی کنند.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: جذب جوانان نخبه و انقلابی در دانشگاه آزاد در گام دوم انقلاب مدنظر است و وظیفه داریم نیروی انسانی مبتنی بر گام دوم در دانشگاه آزاد به‌کارگیری شود.

رنجبر با اشاره به اینکه جمعیت دانشجویی دانشگاه آزاد در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی آینده‌ای روشن دارد که با تلاش و کوشش همه استادان، دانشجویان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری محقق خواهد شد.

در پایان دومین دوره آموزشی و تشکیلاتی طرح شهید شهریاری ویژه استادان دانشگاه آزاد کشور بیانیه‌ای با ۶ بند قرائت که با تکبیر حاضران تأیید شد.

دومین دوره آموزشی و تشکیلاتی طرح شهید شهریاری از ۲۲ تا ۲۶ شهریورماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد و با حضور ۳۵۰ استاد دانشگاه آزاد برگزار شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1027746

وب گردی

وب گردی