انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه فنی و حرفه‌ای

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه فنی و حرفه‌ای در راستای مهارت‌آموزی به دانشجویان غیر ایرانی منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اداره کل روابط عمومی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد و ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به امضا رسید.

از جمله محورهای این تفاهم نام می‌توان به مهارت‌آموزی به دانشجویان غیرایرانی دانشگاه فردوسی مشهد توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای، آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های دو طرف در بخش‌های آزمایشگاهی، کتابخانه، رفاهی، اعضای هیأت علمی بالاخص برای دانشجویان و مهمانان بین‌المللی اشاره کرد.

مراسم امضای این تفاهم‌نامه که در حاشیه نشست رؤسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مؤسسات پژوهشی کشور صورت گرفت، در این مراسم رئیس دانشگاه فردوسی مشهد بر اهمیت امضای این تفاهم‌نامه تاکید کرد و همکاری دانشگاه با دانشگاه فنی و حرفه‌ای در امور مربوط به فارسی آموزی، گسترش و دیپلماسی علمی را امری مهم دانست. وی ظرفیت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای را بستری مناسب برای مهارت‌آموزی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه فردوسی مشهد تلقی کرد.

صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز با تمجید از موفقیت‎های روزافزون دانشگاه فردوسی مشهد در امور بین‌الملل همکاری دو دانشگاه را باعث هم‌افزایی دو طرف در خصوص همکاری‌های علمی بین‌المللی قلمداد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027759

وب گردی

وب گردی