خدمت به زائران اربعین توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در  موکب امت محمد(ص)

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: دانشجویان واحد علوم پزشکی و علوم وتحقیقات در موکب امت محمد(ص) خدمات پزشکی و درمانی به زائران امام حسین(ع) ارائه خواهند داد. 

محمد شکیبا در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اعزام دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به مراسم پیاده‌روی اربعین گفت: دانشجویان این واحد دانشگاهی به دلیل نبود کاروان مستقل دانشگاه با کاروان‌های ناحیه تهران سازمان بسیج دانشجویی به مراسم اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان برای ثبت نام باید به سایت انصار قائم سازمان بسیج دانشجویی a_ghaem.ir مراجعه کنند، گفت: دانشجویان تا 15 مهرماه برای ثبت نام فرصت دارند و این زمان تمدید نخواهد شد. دانشجویان بعد از ثبت نام در سامانه باید به دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کنند و بعد از تایید بسیج دانشجویی روند ثبت نام تکمیل می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ادامه داد: این دانشگاه 15 دانشجوی دختر و 50 دانشجویی پسر سهمیه اعزام به مراسم پیاده‌روی اربعین دارد که این سهمیه فقط مختص دانشجویان است و امسال همراه دانشجویان ثبت‌نام به عمل نخواهد آمد.

شکیبا با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به همراه واحد علوم و تحقیقات در یک موکب به صورت مشترک فعالیت دارد، گفت: دانشجویان واحد علوم پزشکی در موکب امت محمد(ص) خدمات پزشکی و درمانی به زائران امام حسین(ع) ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027819

وب گردی

وب گردی