فردا آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره کارشناسی پیوسته بدون آزمون/ 6 مهرماه زمان شروع کلاس‌ها

رئیس اداره کل آزمون سازی و فنی و آمار مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام از پذیرفته‌شدگان دوره کارشناسی پیوسته بدون آزمون در روزهای یکشنبه 30 شهریورماه و دوشنبه 1 مهر انجام می شود.

محمدرضا مهرادفر رئیس اداره کل آزمون سازی و فنی و آمار مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز گفت: ثبت نام کارشناسی پیوسته بدون آزمون (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) از 26 اسفند سال گذشته آغاز شده و تا ساعت 24 فردا 28 شهریور ماه ادامه دارد.

او در ادامه افزود: داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org برای ثبت نام اقدام کنند.

به گفته مهرادفر هر داوطلب مجاز است متناسب با مجموعه و نظام آموزشی مورد تقاضا، حداکثر تا 20 رشته‌محل را انتخاب کند. البته محدودیتی در ثبت نام در مجموعه های آموزشی متفاوت وجود ندارد؛ ولی هر داوطلب می تواند تنها یک بار در هر مجموعه و نظام آموزشی ثبت نام کند.

رئیس اداره کل آزمون سازی و فنی و آمار مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درباه زمان اعلام نتایج هم گفت: نتایج دوره مذکور حداکثر تا 48 ساعت پس از اتمام مهلت ثبت نام ( 28 شهریور ماه) اعلام خواهد شد.

به گفته مهرادفر پس از اعلام نتایج نهایی، ثبت نام از پذیرفته شدگان نیز در روزهای یکشنبه 30 شهریور ماه و دوشنبه 1 مهر انجام می شود.

رئیس اداره کل آزمون سازی و فنی و آمار مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: زمان شروع کلاس ها نیز از شنبه 6 مهر خواهد بود.

کد خبر: 1027822

وب گردی

وب گردی