پایان نامه دانشجوی واحد مرودشت در جشنواره پایان نامه‌های برتر ایران برتر شد

پایان‌نامه دکتری دانشجوی دانشگاه آزاد واحد مرودشت عنوان برتر جشنواره پایان‌نامه‌های ایران را کسب و جایزه ویژه دکتر حسابی را دریافت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از مرودشت، پایان‌نامه دکتری اروند اکبری دانشجوی رشته ژنتیک مولکولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با عنوان «مطالعه آستنوزسپرمی به روش توالی‌یابی اگزوم در مردان نابارور در خانواده خویشاوند» به‌عنوان پایان‌نامه برتر جشنواره پایان‌نامه‌های برتر کشور انتخاب و جایزه ویژه دکتر حسابی را دریافت کرد.

این پایان‌نامه که به راهنمایی مهدی توتونچی، مشاوری مجتبی جعفری‌نیا و زهرا انوار با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، موسسه رویان و دانشگاه میلان ایتالیا انجام گرفته بود در آخرین جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران که در شهریورماه سال ۹۸ برگزار شد تندیس پایان‌نامه برتر این جشنواره را از آن خود کرد.

جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران - جایزه ویژه پروفسور حسابی در پایان هر ترم تحصیلی دانشگاهی با مشارکت طیف وسیعی از استادان دانشگاه‌های ایران برگزار می‌ شود. هدف این جشنواره انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و صنعتی سراسر کشور، داوری، بررسی و درجه‌بندی پایان‌نامه‌های انجام‌شده در دانشگاه‌های ایران و در نهایت گردآوری و انتشار برترین پایان‌نامه‌های انجام‌شده در دانشگاه‌های ایران و توسط دانشجویان ایرانی در یک مجموعه واحد و به‌صورت منظم و دوره‌ای است.

هدف دیگر این جشنواره نزدیک کردن موضوعات پایان‌نامه‌های دانشگاهی، طرح‌های پژوهشی و مقالات علمی دانشجویان ایرانی به نیازهای واقعی کشور است.

مجتبی جعفری‌نیا مدیر گروه زیست شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت نیز با تبریک این عنوان به استادان و کارکنان واحد مرودشت و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی، این موفقیت را مرهون مدیریت علمی و دلسوزانه حسینی رئیس دانشگاهی واحد مرودشت و توجه ویژه وی به لزوم حفظ استاندارهای علمی برای گسترش و توسعه ظرفیت‌های علمی کشور عنوان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027843

وب گردی

وب گردی