پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از توانمندی های حوزه پهپاد حمایت می‌کند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه خیلی از محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه شده در گذشته مجبور بودیم از خارج وارد کنیم گفت:امروز شاهد هستیم که این فناوری ها کاملا بومی سازی شده و این نشان از همت و عزم جوانان کشور برای سازندگی است.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا امروز در حاشیه رویداد ارائه فناوری های حوزه پهپاد که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به توانمندی جوانان کشور گفت: خیلی از دستاوردهای ارائه شده در حوزه پهپادها توسط محققانمان منحصر به فرد است.

وی ادامه داد: تحقیقاتی که در کشور شکل گرفته می تواند نیاز نیروهایی همچون پلیس مبارزه با مواد مخدر را تامین کند.

زاهدیان با بیان اینکه خیلی از محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه شده در گذشته مجبور بودیم از خارج وارد کنیم گفت:امروز شاهد هستیم که این فناوری ها کاملا بومی سازی شده و این نشان از همت و عزم جوانان کشور برای سازندگی است.

وی گفت:امیدواریم در راستای اقتصاد مقاومتی برای آنکه کشور به صورت مستقل به حیات خود ادامه دهد این توانمندی ها بیش از پیش افزایش یابد.

زاهدیان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از توانمندی های حوزه پهپاد به فراخور نیاز حمایت می کند.

وی گفت: ما در حوزه کاری خودمان از این دستاوردها حمایت می کنیم و نیازهای خود را از این محل تامین می کنیم.

زاهدیان با اشاره با مذاکره با شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه های مرتبط گفت: در آینده اتفاقات خوبی شکل می گیرد و امیدوار هستیم بهره برداری مناسب تری از این دستاوردها داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027894

وب گردی

وب گردی