مسائل آموزشی، رفاهی و اجتماعی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد استان البرز بررسی شد

در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران استان البرز مسائل مختلف مالی، رفاهی، آموزشی و اجتماعی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، جلسه ستاد شاهد و ایثارگران با حضور محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه و رئیس ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید، خلیل رضوانی رئیس آموزش بنیاد شهید، عبدالحسین دانش کهن معاون فرهنگی بنیاد شهید استان البرز، یعقوب فتحی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی و معصومه اکبری مدیر امور شاهد وایثارگران واحد کرج برگزار شد.

در این نشست برهانی فر با مروری بخشی از خدمات ارائه شده در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در خصوص جامعه شاهد و ایثارگر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز مفتخر به حضور عزیزان شاهد و ایثارگر در سه بخش کارکنان، اساتید و دانشجویان می باشد که در مناسبت های مختلف از آنها تقدیر به عمل آمده و در حد بضاعت و توان دانشگاه و در چارچوب مقررات سعی بر این است که از وجود ارزشمند و توانمندی های خاص آنها در عرصه های علمی، فرهنگی، اجرایی و مشاوره در جهت پیشرفت دانشگاه استفاده شود.

وی با بیان شرایط خاص دانشجویان شاهد و ایثارگر به برخی مشکلات اجتماعی، فردی و تحصیلی این قشر اشاره کرد و بر لزوم اهتمام ویژه برای تعامل سازنده و نزدیک بین بنیاد امور شاهد و ایثارگران استان البرز با مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی در این استان تاکید کرد و گفت: هر دو سازمان مسئولیت حمایت از این دانشجویان ارزشی در استان را بر عهده دارند و هرچه در این راه کار شود، باز هم کافی نیست و ذره ای از دین جامعه به شهدا و ایثارگران را نخواهد کاست.

برهانی فر در ادامه طرح هایی را برای اشتغال دانشجویان شاهد و ایثارگر و درآمدزایی با مشارکت بنیاد شهید و دانشگاه آزاد اسلامی در استان البرز مطرح کرد و مقرر شد بررسی های لازم در خصوص اجرای آن به عمل آید.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، از زحمات مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در ارائه شایسته خدمات علمی و فرهنگی و حمایت از دانشجویان شاهد و ایثارگر تقدیر کرد.

وی با تقدیر از برنامه های بازدید مستمری که مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از خانواده های شاهد و ایثارگران دارند بر کیفی بودن این دیدارها تاکید کرد و گفت: این بازدیدها پیشتر با هدف مددکاری اجتماعی صورت می‌گرفت در حالیکه امروز با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری طرح سپاس با همکاری سپاه پاسداران به خوبی در حال برگزاری است و مهمترین هدف آن ترویج ارزش هاست.

رستمیان گفت: یکی از اهداف اجرای طرح سپاس و سرکشی به خانواده های عزیز شاهد و ایثارگر این است که این خانواده ها بدانند مسئولین نظام از آنها قدردانی نموده و مسائل مشکلات آنان را مشاهده، منعکس و پیگیری می کنند؛ بنابراین کمیت این دیدارها و یا ارزش مادی هدایا اصلا مطرح نیست.

در ادامه جلسه اعضا به بحث و گفتگو پیرامون چگونگی همکاری و تعامل نزدیکتر میان بنیاد شهید و ایثارگران با دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز برای انجام هرچه سریعتر و بهتر امور مربوط به تحصیل دانشجویان شاهد و ایثارگر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در این استان پرداختند.

کد خبر: 1027902

وب گردی

وب گردی