دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجویان عازم سفر اربعین  وام پرداخت می‌‌‌کند

رئیس مرکز شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پرداخت وام یک تا سه میلیون تومانی برای دانشجویان، اطلاعات کامل درباره سه روز مرخصی تشویقی برای کارمندان در سامانه ساجد دانشگاه آزاد ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، احمد صالحی آرا رئیس مرکز شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی در سومین نشست سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره اهداف ایجاد ستاد اربعین در این دانشگاه گفت: ستاد اربعین در دانشگاه آزاد اسلامی، با هدف انسجام و هم افزایی بیشتر در برگزاری مراسم اربعین ایجاد شده است.

وی افزود: در سال های گذشته، واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت خوبی را در مراسم اربعین انجام داده بودند اما اطلاع رسانی خوبی در این راستا صورت نگرفته بود. امسال تصمیم داریم فعالیت های واحدها به صورت گسترده اطلاع رسانی و ساماندهی شود‌.

رئیس مرکز شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تمامی کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که می خواهند در مراسم اربعین شرکت کنند، می توانند برای بهره مندی از خدمات رفاهی و مالی به سامانه ساجد مراجعه کنند. این سامانه آماده ارائه خدمات به دانشجویان و کارمندان خواهد بود.

وی با اشاره به تسهیلات ویژه دانشگاه آزاد اسلامی برای زائران اربعین گفت: پرداخت وام یک تا سه میلیون تومانی برای دانشجویان، اطلاعات کامل درباره سه روز مرخصی تشویقی برای کارمندان و ارائه تسهیلات به زائران سفر اربعین در سامانه ساجد ثبت شده و زائران با مراجعه به این سامانه می توانند اطلاعات بیشتری را کسب کنند.

صالحی آرا تصریح کرد: برپایی ایستگاه صلواتی در واحدها به منظور ایجاد شور و هیجان در فضای دانشگاه از هشتم مهرماه تا پایان مراسم اربعین، از جمله موضوعاتی است که در دستور کار قرار دارد. بدرقه نمادین زائران اربعین نیز جزو فعالیت های ستاد اربعین خواهد بود.

صالحی آرا در پایان خاطر نشان کرد: امسال شاهد حضور حداکثری دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اربعین خواهیم بود البته دانشگاه آزاد اسلامی کاروانی را به عراق برای شرکت در مراسم اربعین اعزام نخواهد کرد هر فرد با استفاده تسهیلات در نظر گرفته شده، به صورت جداگانه در این مراسم شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027916

وب گردی

وب گردی