فراخوان اعلام همکاری در طرح هر مسجد یک حقوقدان

 رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از فراخوان اعلام همکاری در طرح هر مسجد یک حقوقدان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی بهادری جهرمی، رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از فراخوان اعلام همکاری در طرح هر مسجد یک حقوقدان خبر داد و گفت: حمایت رئیس قوه قضاییه از طرح هر مسجد یک حقوقدان که سال‌ها پیش با محوریت سازمان بسیج حقوقدانان و همکاری مرکز وکلای قوه قضاییه و کانون‌های وکلا آغاز شده و آیت الله رئیسی نیز در قامت رئیس هیأت نظارت مرکز از حامیان آن بودند، نشان از آگاهی کامل وی به مزایای آموزشی، تبیینی و ترویجی این طرح ملی دارد.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه تصریح کرد: جامعه حقوقی و وکلای کشور باید به این امر به عنوان یک مسئولیت اجتماعی در جهت ایجاد نهضت دانش افزایی حقوقی، توأم با ظرفیتی عظیم به منظور بازسازی و تقویت چهره وکلا در کشور بنگرد.

وی گفت: بدون شک مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه پیشگامی در اجرای این طرح را وظیفه و تکلیف اجتماعی، صنفی و مدنی خود دانسته و با بهره گیری از ظرفیت عظیم موجود در سطح ملی، نقش محوری خود در آگاهی بخشی عمومی، آموزش حقوق شهروندی و معاضدت و مشاوره حقوقی، فنی و خانوادگی به عموم مردم کشور را ایفا خواهد کرد.

بهادری جهرمی ضمن دعوت از کلیه وکلا و کارشناسان رسمی گفت: در اولین گام از اجرایی کردن این طرح ملی، از کلیه وکلا و کارشناسان رسمی مرتبط دعوت می‌کنم با مراجعه به سایت http://judiciarybar.ir/masjed و تکمیل فرم مربوطه، ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری در این طرح ملی، مسجد پیشنهادی خود را جهت ارائه خدمات حقوقی به مردم انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه آموزش، تعیین موضوعات محوری، شبکه سازی تخصصی وکلای عضو طرح و فعالسازی ظرفیت‌های طرح جهت پیگیری حقوقی مطالبات اجتماعی مردم از مراحل آتی اجرایی سازی طرح خواهند بود، اذعان کرد: کمیسیون آموزش همگانی این مرکز این مأموریت را با جدیت پیش خواهد برد.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در پایان اظهار امیدواری کرد با گسترش اجرای این طرح، عموم مردم و شهروندان بتوانند از مزایای خدمت رسانی گسترده حقوقی ناشی از آن بهره‌مند شده و وکلا و حقوقدانان نیز به جایگاه محوری خود در تنظیم روابط اجتماعی مردم برسند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027925

وب گردی

وب گردی