فضای بیرونی و درونی واحدهای دانشگاه آزاد باید دینی، انقلابی و فرهنگی باشد

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فضای بیرونی و درونی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور باید دینی، انقلابی و فرهنگی باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بخش دوم سومین نشست سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تبیین اولویت های کلان اداره فرهنگی و اجتماعی در سال تحصیل جدید، تفاهم نامه های فرهنگی و اجتماعی و برنامه های الزامی فرهنگی ملی عصر امروز در سالن همایش کتابخانه دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

رضا نصیری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست گفت: دکتر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، اهمیت فوق العاده ای برای مباحث فرهنگی قائل هستند به طوری که مسائل دینی، فرهنگی و اعتقادی تنها دلیل حضور وی در این دانشگاه است.

وی با تأکید بر اینکه فضای بیرونی و درونی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور باید دینی، انقلابی و فرهنگی باشد، اظهار کرد: مناسبت های ملی و مذهبی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید نمایان باشد و مراجعه کنندگان، ورود به یک دانشگاه اسلامی را حس کنند.

نصیری همچنین به ارائه اولویت‌های کلان اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جدید پرداخت.

گفتنی است، در ادامه این نشست محمدرضا پورابراهیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به ارائه مطالبی پیرامون مسائل اقتصادی روز کشور پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027933

وب گردی

وب گردی