اعزام ۵۰ دانشجوی جهادگر دانشگاه آزاد اسلامی آباده به منطقه محروم شورجستان

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان آباده از اعزام ۵۰ دانشجوی گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده به منطقه محروم شورجستان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، احمدرضا قربانی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان آباده درباره اعزام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده به مناطق محروم اظهار کرد: ۵۰ نفر از دانشجویان بسیجی برادر و خواهر گروه جهادی بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی از ۲۴ شهریور امسال به مدت پنج روز به منطقه محروم شورجستان اعزام شدند.

وی افزود: جهادگران بسیجی به روستای محروم شورجستان اعزام شدند تا به مردم این روستا در عرصه عمرانی، پزشکی و فرهنگی _ هنری خدمت کنند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان آباده گفت: جهادگران بسیجی در عرصه عمرانی با ایجاد کانال آب برای کشاورزان روستا، در عرصه بهداشتی با برپایی ایستگاه سلامت و کنترل فشارخون، قند و دیابت مردم روستا، در زمینه فرهنگی با برگزاری کلاس‌های قرآنی، احکام، امربه‌معروف و نهی از منکر و در بخش هنری با برگزاری کلاس‌های نقاشی؛ عروسک‌سازی و غیره مردم روستای شورجستان را یاری کردند.

قربانی خاطرنشان کرد:‌ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با حضور در جمع دانشجویان و قدردانی از تلاش جهادگران برگزاری اردوهای جهادی را نعمت، برکت و باعث دلگرمی مردم مناطق محروم کشور عنوان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027943

وب گردی

وب گردی