مشخصات جدیدترین مدل هوآوی  لو رفت!

تنها چند ساعت به آغاز کنفرانس معرفی محصولات هواوی باقی مانده اما اطلاعات عضو جدید خانواده  Mate 30 پیش از رونمایی به بیرون درز کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در حالی که چند ساعت بیشتر به شروع کنفرانس معرفی محصولات هواوی باقی نمانده، اطلاعات عضو جدید خانواده Mate 30 به بیرون درز کرده است. طراحی و محتویات «Huawei Mate 30 Pro Porsche Design» نیز جزء سایر اطلاعات افشا شد.

محتوای جعبه Huawei Mate 30 Pro Porsche Design لو رفت!

در حالی که تنها چند ساعت به رویداد هواوی در مونیخ، جایی که هواوی عضو جدید خانواده Mate 30 و سایر دستگاه های شگفت انگیز خود را معرفی می کند باقی نمانده، درز اطلاعات در مورد این محصولات همچنان ادامه دارد. در جدیدترین خبر تمام جزئیات محتویات جعبه «Huawei Mate 30 Pro Porsche Design» منتشر شد.

در گذشته مدل Porsche Design که در خانواده Mate 20 نگاه ها را به خود جلب کرده در سری پرچمدار جدید هواوی نیز حضور دارد. کاربر توییتر Evan Blass که همیشه اطلاعات موثق منتشر می کند ، تصاویری را که نشان دهنده تمام جزئیات باشد را به اشتراک گذاشت.

حتی اگر طراحی گوشی قبلاً فاش شده باشد، در تصاویر جدید دوربین های چهار گانه پشتی توجه ها را به خود جلب می کند. مانند خانواده قبلی Mate 20، گزینه های رنگ سیاه و قرمز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و در تصاویر منتشر شده محتویات جعبه نیز مشخص شده است.

با توجه به اندازه گوشی، در داخل جعبه بزرگ، مشکی و شیک آن، هدست، شارژر اتومبیل، قاب، کابل شارژ و آداپتور شارژ وجود دارد. هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه گزینه رنگ دیگری نیز خواهد داشت یا خیر. در کنفرانس امروز ، تمام مشخصات دستگاه اعلام خواهد شد.

با توجه به اطلاعات درز پیدا کرده، انتظار می رود مدل های Porsche Design با قیمتی بین 1500 تا 2000 دلار عرضه شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027947

وب گردی

وب گردی