امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون کنکور سراسری/ 256 هزار نفر انتخاب رشته کردند

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام 256 هزار و 88 نفر در دوره‌های بدون آزمون کنکور سراسری خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به ثبت‌نام بدون آزمون کنکور سراسری اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آن‌‌ها صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در آزمون سراسری 98 صورت می‌گیرد، ساعت 24 امروز پنجشنبه 28 شهریور ماه پایان می‌یابد. گفتنی است ثبت‌نام این دوره‌ها از دوشنبه 20 اسفند سال گذشته آغاز شده بود.

وی ادامه داد: تا ساعت 8 صبح امروز 28 شهریور ماه، 256 هزار و 89 داوطلب نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تمامی داوطلبان اعم از پذیرفته شدگان رشته‌های تحصیلی با آزمون یا کسانی که در این مرحله در ردیف پذیرفته‌شدگان قرار نگرفته‌اند، در صورت تمایل برای ثبت‌نام و پذیرش در رشته‌های صرفاً براساس سوابق تحصیلی می‌توانند حداکثر تا ساعت 24 فردا 28 شهریورماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

توکلی افزود: هر داوطلب می‌تواند نسبت به انتخاب 100 کدرشته محل بر اساس ضوابط اقدام و کدرشته محل های انتخابی را در فرم انتخاب رشته ثبت کند.

وی در پایان اظهار کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون سراسری برای رشته‌های تحصیلی که پذیرش آن‌ها بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می‌گیرد، 596 هزار و 88 نفر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027954

وب گردی

وب گردی