چنان قدرتمند شدیم که مجبورند هرحادثه‌ای را به دروغ به مانسبت دهند

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هراسی از دشمنان نداریم، گفت: امروز آنقدر قدرتمند شده‌ایم که دشمنان مجبورند هر حادثه‌ای که اتفاق می‌افتد را به دروغ هم که شده، به ما نسبت دهند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ؛ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاح ۶۸۶ طرح محرومیت‌زدایی روستاهای استان خراسان شمالی در روستای پیربز، اظهار کرد: من روستایی هستم و در یک روستای بسیار محروم به دنیا آمدم و زندگی کرده‌ام، درس خواندم و بزرگ شدم. درد روستاییان را تجربه کرده‌ام، سختی روستا را تجربه کرده‌ام و به حضور در جمع شما افتخار می کنم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه جهاد امروز ما عمران، آبادانی و سازندگی کشور است، گفت: دشمن می‌خواهد مردم ما را فقیر و کشورمان را ضعیف نگه دارد، اما ما اجازه نمی دهیم؛ راز شکست دادن دشمن در این آرزوی خطرناک جهاد و در میان مردم بودن، توجه به زندگی آنها و کاستن از مشکلاتشان است؛ امروز این مهم عین جنگ است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دغدغه اصلی امروز رهبر معظم انقلاب زندگی مردم است، خاطرنشان کرد: ما از طرف ایشان مامور به کمک شده ایم، آماده انجام وظیفه هستیم و از پا نمی نشینیم.

وی با تاکید بر اینکه در میدان جنگ تمامی راهها را به فضل الهی بر دشمن بسته و راهی برای نفوذ نگذاشته و نمی‌گذاریم، گفت: از آنجا مطمئن هستیم؛ سربازان، بسیجیان و پاسداران ما در مرزها با چشم های باز در کمین دشمنان هستند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هراسی از دشمنان بزرگ و کوچک نداریم و از این نگرانی‌ها عبور کرده ایم، اظهار کرد: امروز آنقدر قدرتمند شده ایم که دشمنان ما مجبورند هر حادثه‌ای که اتفاق می‌افتد را به دروغ هم که شده، به ما نسبت دهند. قدرت ایران اسلامی معتبر است و شبانه روز مراقب هستیم.

وی با بیان اینکه در کنار ارتقای توان و قدرت بازدارندگی، اقتداربخشی به نظام و حفظ و حراست از مرزهای ایران اسلامی، کمک به عمران و سازندگی کشور همگام با سایر دستگاه‌ها و در کنار مردم بودن را رسالت خود می دانیم، گفت: عزت ایران اسلامی هر روز به برکت ولایت، اسلام و مردم وفادار به نظام، بیش از پیش می شود و دشمنان ما نیز هر روز ذلیل‌تر خواهند شد.

فرمانده کل سپاه در پایان از تلاش، همکاری و همراهی استاندار خراسان شمالی، سپاه جواد الائمه (ع) استان خراسان شمالی و جهادگران بسیج سازندگی در به ثمر رساندن پروژه های عمرانی، محرومیت زدایی و کار آفرینی قدردانی کرد.

کد خبر: 1027969

وب گردی

وب گردی