لزوم حرکت جهادی دانشگاهیان در راستای رفع مشکلات و موانع جامعه

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با تأکید بر حرکت جهادی دانشگاهیان در راستای رفع مشکلات و موانع جامعه گفت: پیشرفت، توسعه و ایجاد تحول در دانشگاه باید مشهود و اثرگذار باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، احسان کامرانی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در حاشیه بازدید خود از حوزه‌های اداری و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید با تکیه بر اصول علمی و پژوهشی در محور تولید علم و درآمدزایی حرکت کند و بتواند با تکیه بر علوم نوین و فناوری‌های علمی زمینه توسعه در جامعه باشد.

وی با تأکید بر حرکت جهادی دانشگاهیان در راستای رفع مشکلات و موانع جامعه افزود: پیشرفت، توسعه و ایجاد تحول در دانشگاه باید مشهود و اثرگذار باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با تأکید بر استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات موجود در دانشگاه و کاهش هزینه‌ها عنوان کرد: سوق دادن فعالیت‌های دانشگاه در مسیر درآمدزایی و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف موجب می‌شود تا دانشگاه از وابستگی به شهریه خارج شود و حیات دانشگاه در مسیر توسعه و خدمت‌رسانی استمرار یابد.

کامرانی، ایجاد فضای معنوی و سالم در دانشگاه را از نکات مهم برشمرد و گفت: مسئولان و متولیان فرهنگی و دانشجویی، استادان و کارکنان باید به گونه‌ای عمل کنند که فضای حاکم بر دانشگاه کاملاً سالم و از هرگونه انحرافات دور باشد.

وی، تأمین رفاه دانشجویان و ارائه خدمات مناسب و به موقع در دانشگاه خواستار شد و بیان کرد: فراهم کردن امنیت، رفاه، آرامش همراه با تکریم دانشجویان از موارد مهمی است که در دانشگاه باید رعایت و اجرا شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، حرکت در مسیر سیاست‌های دانشگاه را امری الزامی دانست و تصریح کرد: همه فعالیت‌های دانشگاه باید با رعایت و نظارت دقیق بر اساس بخشنامه و در چارچوب سیاست‌های ابلاغی سازمان صورت گیرد.مشارکت دانشجویان و جوانان در اجرای برنامه‌های دانشگاه به‌ویژه حوزه فرهنگی موجب تقویت اعتمادبه‌نفس و بالا بردن تجربه این قشر تأثیرگذار در جامعه می‌شود.

کامرانی با تأکید بر تقویت فعالیت‌های دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: راه‌اندازی و تقویت نشریات، تشکل‌ها، هیئت‌های مذهبی و کانون‌های دانشجویی با حمایت دانشگاه از اقدامات مهمی است که در دانشگاه باید به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027972

وب گردی

وب گردی